Gå til innhold

Hvor har blitt av prosjekt trådene? (og deler selges)

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får vel slenge inn en takk for konge forum, og admin, og jeg støtter opp om "medlemsavgift" for prosjekt-delen f.eks. en liten symbolsk sum, som f.eks 100,- året.

50,- * la oss si 5000 medlemmer som er mer eller mindre aktive, så sitter du med 250 000,- til drift og oppgradering av det som skulle trenges. Vet ikke hvordan det er med en slik "inntekt" om det må skattes osv, eller om det blir mye mer jobb for din del, men det går ann å ha det i bakhodet, da jeg tror veldig mange hadde, med glede, ofret en 50-lapp istedetfor å kjøpe den ene kebaben de fikk lyst på istedetfor restene fra middagen kvelden før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, har diskutert det der mange ganger, men trenger tid til å administrere det også, det er igrunnen der det skorter, både på videreutvikling og vedlikehold. Og begynner jeg å ta penger så MÅ sidene prioriteres, og det er ikke alltid det går.

Fint om dere kan sjekke PMer og alt mulig rart (uten å bli helt paranoide, blir som når en tror en hører ulyder på bilen hele tiden). Virker som det mangler småting rundt forbi, og jeg vil gjerne vite det raskest mulig om vi bare må restore tilbake til kl. 03 i går natt. Det kan ikke gå sånn i flere dager før vi oppdager at alt er drit - for da taper vi plutselig flere dagers data.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns ikke at det skal bli avgiftsbelagt å være medlem her, personlig tror jeg at det vil svekke forumet og gjøre det mindre aktuelt for veldig mange å bli medlem. opprett heller en donasjonskasse der folk frivillig kan donere en valgfri sum til forumet, også får de som har donert en tekst under nicket, slik som "bidragsyter" eller noe lignende. noen andre som synes det kan virke som en fornuftig plan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns ikke at det skal bli avgiftsbelagt å være medlem her, personlig tror jeg at det vil svekke forumet og gjøre det mindre aktuelt for veldig mange å bli medlem. opprett heller en donasjonskasse der folk frivillig kan donere en valgfri sum til forumet, også får de som har donert en tekst under nicket, slik som "bidragsyter" eller noe lignende. noen andre som synes det kan virke som en fornuftig plan?

Uten å lage noe stor diskusjon, så var tanken fra min side å "sperre" kun deler av forumet, for de som ønsker å betale en slant, det er fortsatt så lite, at hvermansen skal kunne klare det. sånn som Club Honda, Vacn osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...