tommyheimberg Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 En full restore mange timer tilbake er bedre en ingen restore da:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quatro84 Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Jeg fikk en e-mail på emne kl. 02:37. Er sikker på data ble borte før backup? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Det har ikke gått backup i natt siden den var nede. Dessverre. Vet ikke når dataene ble borte, men det er jo interessant å vite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Nå skal alle brukerne være tilbake igjen, og kategoriene er også på plass igjen. Noen som kan si om de savner noe nå? Tenker da primært på innlegg. Brukere som har registrert seg i går er borte, det er jeg klar over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Virker som alt er oppe nå? finenr tråden min iallefall, og alt av kommentarer der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Alt er som det skal i tråden min ihvertfall:), virker som alt er iorden igjenn.. all creds til Gunnar:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Alt i orden hos meg også ! Veldig bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Får vel slenge inn en takk for konge forum, og admin, og jeg støtter opp om "medlemsavgift" for prosjekt-delen f.eks. en liten symbolsk sum, som f.eks 100,- året. 50,- * la oss si 5000 medlemmer som er mer eller mindre aktive, så sitter du med 250 000,- til drift og oppgradering av det som skulle trenges. Vet ikke hvordan det er med en slik "inntekt" om det må skattes osv, eller om det blir mye mer jobb for din del, men det går ann å ha det i bakhodet, da jeg tror veldig mange hadde, med glede, ofret en 50-lapp istedetfor å kjøpe den ene kebaben de fikk lyst på istedetfor restene fra middagen kvelden før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Ser ut som om alt er tilbake nå ja.. I alle fall kan jeg se innleggene til Markus E30 i hans tråd nå, sammen med bildene, som jeg ikke kunne tidligere i dag! Tommel opp, Gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Jau, har diskutert det der mange ganger, men trenger tid til å administrere det også, det er igrunnen der det skorter, både på videreutvikling og vedlikehold. Og begynner jeg å ta penger så MÅ sidene prioriteres, og det er ikke alltid det går. Fint om dere kan sjekke PMer og alt mulig rart (uten å bli helt paranoide, blir som når en tror en hører ulyder på bilen hele tiden). Virker som det mangler småting rundt forbi, og jeg vil gjerne vite det raskest mulig om vi bare må restore tilbake til kl. 03 i går natt. Det kan ikke gå sånn i flere dager før vi oppdager at alt er drit - for da taper vi plutselig flere dagers data. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Im back! tommel opp! Tusen takk Konge forum og admin som tzunami sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Alt er i orden hos meg også! fikk litt abstinenser i går kveld når jeg ikkje fikk sjekket bimmers, og enda verre ble det i dag tidlig når jeg såg salg av deler og prosjektene var borte! så nå kan jeg roe ned pulsen litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 syns ikke at det skal bli avgiftsbelagt å være medlem her, personlig tror jeg at det vil svekke forumet og gjøre det mindre aktuelt for veldig mange å bli medlem. opprett heller en donasjonskasse der folk frivillig kan donere en valgfri sum til forumet, også får de som har donert en tekst under nicket, slik som "bidragsyter" eller noe lignende. noen andre som synes det kan virke som en fornuftig plan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Credz til alle dere administratorer og moderatorer Dere gjør en super jobb!! Vet hvor vanskelig og tungvindt et forum kan være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 syns ikke at det skal bli avgiftsbelagt å være medlem her, personlig tror jeg at det vil svekke forumet og gjøre det mindre aktuelt for veldig mange å bli medlem. opprett heller en donasjonskasse der folk frivillig kan donere en valgfri sum til forumet, også får de som har donert en tekst under nicket, slik som "bidragsyter" eller noe lignende. noen andre som synes det kan virke som en fornuftig plan? Uten å lage noe stor diskusjon, så var tanken fra min side å "sperre" kun deler av forumet, for de som ønsker å betale en slant, det er fortsatt så lite, at hvermansen skal kunne klare det. sånn som Club Honda, Vacn osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå