Ron Jeremy Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Hei gutta! Det ser ut til å gå mot kjøp av E61, men noen av kodene og betydningen er jeg usikker på, kanskje noen her har tilsvarende utstyr, evt info om disse? Her er hvertfall de ulike kodene: 417: sunblinds for rear side windows, mech. Dette er gardiner i bakvinduene ikke sant? (må begynne litt enkelt.. ) 6AB: Control teleservices 6FA: DVD system at rear, preperation. 612: BMW assist. 614: Internet preperation. 615: Extended BMW online information 616: BMw online. 9AA: External skin protection. Antar endel av disse tilhører inovations packet? Uansett, om noen kan belyse hva det er, evt hva det ikke er, blir jeg litt klokere, på forhånd takk!
DCA Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Har samme jeg også... hakke peil hva det er men tror det er noe som fungerer best i Tyskland? eller tar jeg feil? Jeg får jo opp hvor det er veiarbeid å sånn på navi så litt online må den jo kanskje være..?
Ron Jeremy Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 Hehe, jeg skal i et evt kontraktsmøte om kort tid, idag, ingen som vet noe mer ifht disse kodene, kanskje jeg burde prøve E6* tråden?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå