Kjexx Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Bruker 200kr i bensin hver gang du kjører en tur og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 så negativ du var da? spørs jo hvor lang turen er da og hvor hard man er på pedalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 e38 skal cruises, ikke båndes! Men det går ann å dra på litt alikevel ja Jeg synes ikke jeg merker så stort på forbruket 523/525tdsa/M5 jeg :S men så tenker jeg ikke så mye over det heller da, bare fyller jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Må jo trå på pedalen da, om ikke du kjører i konstant nedoverbakke.. Har nå en 528 og den bruker jaggu 2.7 liter på mila... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 what? :S også manuell? da gjør du noe virkelig gale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Nja. Speedometer sensoren har gått så lurer på om det har noen innvirkning i utregninga her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 måleren i 7eren min viser 0.84 pr mil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Sikker på at det ikke er 8,4 l/m da..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 hehe, ja, helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 hvis 2.7l/mil er over en litt lengre periode, vil jeg si det er noe veldig feil med bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Det øker bare. Hva kan være galt da? Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 bytt abs føleren bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Har kjøpt ny. Men har den så mye å si på forbruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 har ikke noe å si på forbruk. har du montert den da? om bilen ikke registrerer kjørte km men bare at tanken tømmes, så stiger forbruk i kjørecomputeren. hadd motor diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Har ikke montert den nei. Gruer meg til å skru. Vurderer å få noen til å gjøre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå