Sjøbuse Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Tror det var her på 3 dager. Var 4 dager en gang. Men lurer på om det var pga det var helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 kanon. får bestille meg slikt etter ferien da husker du leveringstid? fikk på døra 38 timer etter jeg betalte såpass. hmm.. skulle sikkert bare bestilt nå da, så får eg det på til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 ehh, får ikke laget konto pga chose province.. SATTANS frakt, frakten koster like mye som selve kittet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 sånn, da var bilen prøvekjørt med filteret, SATTAN for en filterlyd på full pupp over 5000 omdr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Tror aldri jeg har skrevet i denne tråden Liker at du har lakkert, skulle gjort det samme med min... Likte eksosen også, du må poste lyd av eksos og filter, ble det mye forskjell med filter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 det er helt rett, du har vært savnet jo takk for det, er jo bare å begynne å lakkere da ang eksos, må finne noe vettug å ta opp lyd og film med, så skal det komme. lyden av filteret på full pupp er helt insane, mye lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Haha Mye jobb og dyrt.... Ja, må få høre! Blir veldig klar lyd om man filmer med iPhone, i allefall på 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 uredigert film, gopro2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Hørtes greit ut det der da Men er jo i et parkeringshus så blir vel ikke helt rett? Du skulle prøvd å laga en slik video i tillegg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Tøff lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 takk. selvom det er ett åpent parkeringshus, så er lyden ganske så lik som i åpent landskap. skal se om eg får enda en film, ble tatt kjapt og gale seint på kvelden det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Kan låne . Er V8 og blå bil. Men ingen merket vel det.Hehe. Hørtes greit ut det der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 LITT anderledes lyd spørs om eg ikke må sleppe nedi en m60 motor i min, eller s motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Hehe Jeg må ha meg 740i en gang, er lei 2,8 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2013 flesket til med nye felger i dag, http://www.bmautosport.co.uk/showroom/product_info.php/new-motorsport-alloys-massive-dish-105-rear-p-225?cPath=51_23_174_162_163_222 har snakket om slike lenge, nå passet det å kjøpe dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå