Gå til innhold

Min "nye" e38. S62B50, Godkjent med S62B50 motor. 476hk og 560nm på hjul. dyno papirer s39


D.Toft
 Share

Anbefalte innlegg

Det var da absolutt ikke ille. Kanskje jeg skulle testet noe slikt på min E38. :-k

Kjøpte du fra Magnaflow selv, eller via tredjeparts forhandler?

jeg kjøpte fra en 3djeparts forhandler. fra latvia faktisk :P

ble dyrere å ta inn fra magnaflow enn dem :P

http://www.adparts.lv/en/katalogs/shop/ ... 2-243-249/

sendte mail og ba om pris uten moms

hmm, ja kanskje magnaflow hadde vært noe. noen her som har hørt lyden i det el? vet du om de finnes med tynnere stusser forresten? jeg må ha noe som passer i utsparingene på fangeren min : ) gamleeksosen skal kastes langt til H på sjøen til våren :P

om jeg ikke tar feil, så er dem 18cm fra utside utside eksos stusser, så kan ikke klage. er spendt på lyden selv, håper den er dyp og fin med en liten snerr i. om ikke, så ryker resonans potten med bakakslingen.

Fargevalg? lemans blå. Nydelig "elegant" farge som er originalt BMW :)

nei du, blir en svartfarge :P gidd ikke lakke om motorrom osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan evt. stille med papsen sin E60 m-sport på neste treff (om det blir noe..) sånn at du kan få se fargen :P

Den heter Carbonschwarz 416, men er vel noen forskjellige nyanser ute å går, som f.eks 416/9..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er jo alle 4 svart fargene :P

carbonsvart, diamant svart, cosmos svart eller svart base.

joda, bensintanken er nå xtra behandlet, 3 lag med hagmanns CA primer, 2 lag med svart lakk og 1 lag med slik kanal tectyl.

lokket over bensinpumpen står nå for tur, det er pusset ned og fått 1 lag med brunox. enda 1 lag skal på seinere i kveld.

tanken håper jeg blir montert i helgen.

så begynner eg på eksosen, håper lyden blir mørk og fin, ellers ryker resonans potten ut og blir erstattet med rør..

om det blir rør, så driver eg å undersøker om hvordan e39 m5 mellomrør passer, da blir det supersprint sitt.

http://www.supersprint.com/public/images/27529.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan evt. stille med papsen sin E60 m-sport på neste treff (om det blir noe..) sånn at du kan få se fargen :P

Den heter Carbonschwarz 416, men er vel noen forskjellige nyanser ute å går, som f.eks 416/9..

416 er fagekoden /9 har med hvilken grunning som er brukt og gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...