PenguiN- Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Fargevalg? lemans blå. Nydelig "elegant" farge som er originalt BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Det var da absolutt ikke ille. Kanskje jeg skulle testet noe slikt på min E38. Kjøpte du fra Magnaflow selv, eller via tredjeparts forhandler? jeg kjøpte fra en 3djeparts forhandler. fra latvia faktisk ble dyrere å ta inn fra magnaflow enn dem http://www.adparts.lv/en/katalogs/shop/ ... 2-243-249/ sendte mail og ba om pris uten moms hmm, ja kanskje magnaflow hadde vært noe. noen her som har hørt lyden i det el? vet du om de finnes med tynnere stusser forresten? jeg må ha noe som passer i utsparingene på fangeren min : ) gamleeksosen skal kastes langt til H på sjøen til våren om jeg ikke tar feil, så er dem 18cm fra utside utside eksos stusser, så kan ikke klage. er spendt på lyden selv, håper den er dyp og fin med en liten snerr i. om ikke, så ryker resonans potten med bakakslingen. Fargevalg? lemans blå. Nydelig "elegant" farge som er originalt BMW nei du, blir en svartfarge gidd ikke lakke om motorrom osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Carbonscwarz? Nydelig farge. Spent på å høre lyden med de pottene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 hvordan ser den ut da Jokke? ja du er ikke aleine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Ser veldig bra ut, ikke bare den kjedelige svartfargen, og når den får lys på seg blir den mørkeblå, mye flakes i den. Hadde uten tvil valgt den fargen over Cosmosschwarz eller Schwarz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 hmmmmm, den der var ikke dum. heter den noe mer enn carbonschwarz? noe tall eller noe slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Kan evt. stille med papsen sin E60 m-sport på neste treff (om det blir noe..) sånn at du kan få se fargen Den heter Carbonschwarz 416, men er vel noen forskjellige nyanser ute å går, som f.eks 416/9.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 416 carbonschwarz er nok rett ja takk skal du ha for at du gjør fargevalget mer vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Haha hvilke farger står det mellom nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 nei det er jo alle 4 svart fargene carbonsvart, diamant svart, cosmos svart eller svart base. joda, bensintanken er nå xtra behandlet, 3 lag med hagmanns CA primer, 2 lag med svart lakk og 1 lag med slik kanal tectyl. lokket over bensinpumpen står nå for tur, det er pusset ned og fått 1 lag med brunox. enda 1 lag skal på seinere i kveld. tanken håper jeg blir montert i helgen. så begynner eg på eksosen, håper lyden blir mørk og fin, ellers ryker resonans potten ut og blir erstattet med rør.. om det blir rør, så driver eg å undersøker om hvordan e39 m5 mellomrør passer, da blir det supersprint sitt. http://www.supersprint.com/public/images/27529.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Kan evt. stille med papsen sin E60 m-sport på neste treff (om det blir noe..) sånn at du kan få se fargen Den heter Carbonschwarz 416, men er vel noen forskjellige nyanser ute å går, som f.eks 416/9.. 416 er fagekoden /9 har med hvilken grunning som er brukt og gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 har grunningen SÅ mye å si? gidder ikke grunne hele bilen min, blir lakkert rett oppå den som er der fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 han lakkerern jeg snakka med sa at det ikke hadde noe og si på mørke farger i hvertfall, og denna er vel nokså mørk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 ja, svart er jo ganske så mørk, hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 da var tanken montert. forbanna dritt jobb når man er aleine og bilen bare står på 2 bukker... godt å få det gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå