goggentess Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Hei har satt på et coilover sett på min e36, men har noen felger med et 45 som subber litt i demperen foran så jeg har satt på to 0,5 spacere fra biltema ? vet dere om det blir godkjennt ? har fått time i skien tuv og 4-hjurls kontroll blir gjort før jeg leverer den til BT
goggentess Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 vis noen lurer skruer de ikke av dekka, så da ser de ikke specerene mine, btw tåkelysa mine var egentlig 5cm for lavt skal være 25cm fra bakken og opptil tåkelys glasse og 50cm til hoved lyktene
Pesslaad Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Hvor brei er dine framfelger? På min E36 så er de 8,5" brei med ET40 og måtte ha 10mm spacer for at den ikke skulle ta i fjæra.
hsd Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Hei har satt på et coilover sett på min e36, men har noen felger med et 45 som subber litt i demperen foran så jeg har satt på to 0,5 spacere fra biltema ? vet dere om det blir godkjennt ? har fått time i skien tuv og 4-hjurls kontroll blir gjort før jeg leverer den til BT biltema spacer blir aldri godkjent dersom han ser det. kjøp ssc fra parts and retards.
goggentess Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 får aldri godkjennt de eller men de ser ikke etter vis ikke du spacer så mye at de legger merke til det ';)
goggentess Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Hvor brei er dine framfelger? På min E36 så er de 8,5" brei med ET40 og måtte ha 10mm spacer for at den ikke skulle ta i fjæra. de gikk på, husker ikke helt et men brukte noen 0,5mm fra biltema og da gikk de frie
hsd Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 får aldri godkjennt de eller men de ser ikke etter vis ikke du spacer så mye at de legger merke til det ';) Gå og les vegtrafikklova, man får endre innpresset med 7,5mm hver side, med ssc sine tüv godkjente spacere går dette fint. Derimot, kommer du aldri til å få ett forsvarlig mellomrom mellom dekk og fjør med lovlig et.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå