Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er det eg å syns å han bruker tilogmed 3m sin dyre film. å da burde det væra heilt perfekt.

dårleg beskrivelse ?

er om du syns at filmen skal væra heilt ut i pakkningen so det ikkje er synleg kant.

Skrevet

Dårlig beskrivelse ja. Det er jo ikke synlig glass når ruta er igjen. Om det er det kunne en likegjerne latt være å legge film.

Film helt ut i kanten evt heldekkende film

Ikke film helt ut i kanten

Ingen betydning, bare irriterende å gå inn på en avstemning og ikke forstå valgene uten å lese neste posten. Er nok bare jeg som er mindre smart og samtidig tilhenger av bokmål.

Skrevet

Kan ikkje skrive heile forklaringen i spm da. So da bør ein lesa teksten under. Ser no ut som folk forstår den, sia dei har stemt.

Å det står tydeleg på kantane (sidene) . Ikkje oppe. Skal prøve å legge inn eit bilde so folk forstår bedre.

Skrevet
Hva en synes om solfilm som ikke dekker hele ruta...

.

Hvis man soter vinduene hos proffesjonelle er det vell en selvfølge at man får solfilm som dekker hele ruten ? Hvis man ikke ber om noe annet da ? Hva mener du med solfilm som ikke dekker hele ruten?

Skrevet

Les tråden så forstår du sikkert poenget til trådstarter. Uansett er jeg enig med deg, ingen poeng i å sote en rute uten å gjøre det skikkelig.

Skrevet
Les tråden så forstår du sikkert poenget til trådstarter. Uansett er jeg enig med deg, ingen poeng i å sote en rute uten å gjøre det skikkelig.

boost skriver :

er veldig interisert i at det blir montert bra på biler.

Det blir skal jo bli 100% når du gjør det hos proffesjonelle, har aldri hørt om noen av mine venner eller bekjente som har fått montering med kanter osv. Blir lagt under vinduslisten selv med dørtrekket på. + at du får garanti om filmen skulle slippe fra vindu eller andre feil som skulle oppstå som bobler som kommer etterhvert og slike feil.

Har selv montert film på alle vinduer på alle vinduer på bilen min med 10års garanti å da ble det 100% å han jeg var hos brukte 3 timer på alt , stor fornøyd ! Uten å av med dørtrekk osv .

boost skriver :

difor lurer eg på om folk bryr seg om korleis det er montert.

Regner med om du betaler en proff for å gjøre det så vil du ha det 100% !?

boost skriver :

eg personlig tar av dørtrekk på biler for å få montert heilt inn i kantene so ein ikkje ser filmen

En proff legger den jo helt ned under vinduslisten , så hele vinduet blir jo sotet , er jo ingen som får sotet hos proff som ikke får over alt selvom det er vanskelig å komme til ? Regner med at hvis den du går til er proff kan han det han holder på med!

Men forsatt skjønner ikke poenget med denne tråden ?

Skrevet
:lol:

eg driver med solfilm montering.

er veldig interisert i at det blir montert bra på biler.

har sett på andre som driver med solfilm. at nokon lager kanter på siden opptil 0,5-1cm for ein skal sleppe å ta av dørtrekk. (syns det virka fort gjort) bruka halve tiden.

difor lurer eg på om folk bryr seg om korleis det er montert.

eg personlig tar av dørtrekk på biler for å få montert heilt inn i kantene so ein ikkje ser filmen.

Profilering av seg selv kanskje,folk pm om plass å pris kanskje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...