Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere!

Har en bmw e36 hvor airbaglampen plutselig bynte å lyse? Holdt ikke på med noe av det som innebærer airbag, men byttet pærer i kupeen og etter det lyste den..

Er det noe feil med noen enheter, eller må den bare resettes? Hva er dette carsoft? Hvor får jeg kjøpt noe greit å rimelig som resetter airbag/sørviselampe og leserav feilkoder + sletter dem? Gjør Carsoft alt dette???

Takker for svar

Skrevet

er det airbag på passasjersete som lyser? (rødt lys av en mann i et sete med airbag i tryne) i så fall er det bare sensormatten i passasjer setet, veldig vanlig, har det på min og, og de trenger ikke resettes når de fikses med bypass elns. byttet du til led pærer? (tror ikke det skal ha noe med airbagen å gjøre uansett då)

Skrevet

Som regel er dette bare og resette med diagnose. Har gjort det flere ganger. Denne kommer som regel ofte vis man trykker f.eks kneet litt for hardt ned i et av setene når man vasker osv.

Skrevet
er rødt lys av mann i et sete med airbag i tryna ja.. men gjelder ikke dem lampen begge sider? Har e36 sensormatte? hvordan fikses dette med bypass? må jeg rive sund sete mitt nå?

HVIS det er den matten, er jo ikke sikkert det, men bypass kan du kjøpe på ebay osv, men styr unna de billige, jeg kjøpte en billig og har fortsatt airbag feil :)

de er veldig lette å montere, setter sete helt opp, og bak eller fram også ser du en liten boks helt bak på sete, med en ledning inn på hver side... om det er lik på e46 værtfall :P

Men som sakt så er det jo ikke sikkert det er dette som er problemet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...