dud3s0n Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Skrevet Januar 26, 2014 Ikke mye dokumentering for tiden. men her er ett par bilder av hva mesteparten av tiden har gått med på
Jente525IX Skrevet Januar 27, 2014 Skrevet Januar 27, 2014 Dæven døtte så fin! driver å pusser opp min egen E34 525ix Fått satt på vindussenker bak, angel eyes og lakkert front fangeren. Leter etter spoiler også. Fått tak i sote baklykter men ikke fått montert enda, må få tak i nye felger også men problemet er innpresset som må være over 40. De bbs felgene dine som var nesten like org. felgene til bmw var kjempe flotte. koster de og evt hvor?
dud3s0n Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Skrevet Februar 23, 2014 Dæven døtte så fin! driver å pusser opp min egen E34 525ix Fått satt på vindussenker bak, angel eyes og lakkert front fangeren. Leter etter spoiler også. Fått tak i sote baklykter men ikke fått montert enda, må få tak i nye felger også men problemet er innpresset som må være over 40. De bbs felgene dine som var nesten like org. felgene til bmw var kjempe flotte. koster de og evt hvor? Rundt 10 000 på gs med dekk tipper jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå