Gå til innhold

E34 535... Ny motor og nytt motorrom Selges!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og setter inn interiør igjen, men hadde litt problem med elektrisk rullgardin bak..

den ville ikke gå skikkelig ned igjen etter jeg hadde kjørt den opp! så skrudde opp motorn og fant ut att det største tannhjulet hadde mistet noen tagger!

noen som har denne motorn? eller vet om hvor jeg kan få kjøpt ?

prøvde og gjøre et søk på ebay uten hell men..

3qkw2bz2m15jsmvwys20.jpg

iuss78gn0t3kgj5qgp5m.jpg

Skrevet

du gjør ingenting halvveis du! alltid gøy å se hva du rutter med :D kunne tenkt meg en 535 selv :P er det godt med drag i de i forhold til en 2,5 24v?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet
du gjør ingenting halvveis du! alltid gøy å se hva du rutter med :D kunne tenkt meg en 535 selv :P er det godt med drag i de i forhold til en 2,5 24v?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

hehe, prøver så godt jeg kan :D

Veldig gode biler hvertfall og godt drag! tror ikke det er så mye som skiller dem :)

Skrevet
Steike, her er det kar som vet hva han driver med! :D Er bare nydelig å se at du tar deg så godt av en så god og pen bil! Følger med her! :D

takk takk! :)

Skrevet

Kjøpte ett sett med skinnrens fra biltema her om dagen..

funket helt greit dette!

men kunne tenkt meg å fått litt mere farge der det er slitt! noen som har noen tips ?

har hørt rykter om å bruke skokrem! noen som har noe erfaring med dette?

og i bakgrunn ligger coilover'a ferdig glassblåst! :)

k05z1x9n8labt6f2yo7q.jpg

Før

sp0q58m9pu1eht7fycf0.jpg

Etter

zp842rbfv6cxmpukr8a8.jpg

også fått tak i ny kompressor på bruket! på tide. har slitt med en liten biltema kompressor i ett halvår nå i og med en på 7.5 kw ble litt for stor for sikringa på garden! :)

t1rk3lc8xc79ws7elztu.jpg

ellers står bilen på bokken den! skal prøve og få sandblåst bakstillinga i mårra! :)

bvqvl50cah385s2h5qxd.jpg

Skrevet

har komplett el gardin til salgs . kjøpte den fra tyskland for ikke lenge siden men får ikke brukt den da jeg ikke har hattehylle for el gardin .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...