dud3s0n Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 Nice! Likte sveisinga på det grenrøret der! Ser ut som du har grei peiling på hva du driver med Takker! Tig Dette er jo bare helt rått! Creds til sveisinga på grenrøret! Thanx
Kristiansan'årn Skrevet November 10, 2012 Skrevet November 10, 2012 bruk av sjelsord er bare en måte å utrykke meg selv på hvor fete jeg syntes de er: DIN JÆVLA HORE ASSÅ!!! Hver gang jeg titter inmom Forbløffer du meg;) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
dud3s0n Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 Fikk pakke fra Libero/koed i dag. ca halvparten av det jeg skal ha... men men.. så fikk montert bremseskjold, bremsesko, rør, hanbrekkwire og brilleforinger i dag.. Kjøpte meg noen orginale sota hella lykter fra ebay også! så gleder meg på pakker fremover
dud3s0n Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 bruk av sjelsord er bare en måte å utrykke meg selv på hvor fete jeg syntes de er: DIN JÆVLA HORE ASSÅ!!! Hver gang jeg titter inmom Forbløffer du meg;) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Så flott da
dud3s0n Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 fikk henta litt div deler hos en kompis i dag. så da var det bare og fortsette på eksosen. skal få helsveisa og laga overgang fra 3" til 2x2" i morgen.. regner med det blir grom lyd På tide jeg skaffer meg skikkelig kamera ser jeg.. blir ikke det samme med telefon. hehe
Kristiansan'årn Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Stilig med egenmekka eksos ja, gleder meg til å høre lyden Åssen gjør du det med eksosfestene forresten? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
dud3s0n Skrevet November 12, 2012 Forfatter Skrevet November 12, 2012 Stilig med egenmekka eksos ja, gleder meg til å høre lyden Åssen gjør du det med eksosfestene forresten? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Blir vel 10 mm aksling eller noe foran på traversen. på bakpotta er det sveisa på fester for og bruke org. fester!
dud3s0n Skrevet November 17, 2012 Forfatter Skrevet November 17, 2012 Har reist til Oslo for helgen på julebord. så får ikke gjort så mye.. Men fikk ferdig eksosen før jeg reiste, og bestilt pakninger og skrurer til grenrøret:) Planfresing av eksosflens.. Resultat. så får vi håpe det blir tett
dud3s0n Skrevet November 17, 2012 Forfatter Skrevet November 17, 2012 Ser gromt ut! Har du fres selv? har på jobben!
dud3s0n Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 Nye deler fra koed! så ble en økt i går/dag Fikk dioder fra Megalys.no så prøvemonterte på ett blinklys. ikke for mye og ikke for lite lys. står vel i stil med grøftere når jeg får nye med "gunsmoke" lyktefilm:) Så fikk jeg endelig De-lykter så var det brei grill igjen. Fikk og storfint besøk i dag! polering av ett slitt tårnstag og potte! ble som nytt så nå er eksosen komplett foruten lambda da.. den på orginalen var bom fast. så blir vel ny der og. Kommer video/lydfil etter hvert meget fornøyd, mye bedre gassrespons og. Meget oppegående:) Precut soting fra Bs bildeler. ikke helt perfekt passform men brukenes.. fikk ikke til bakruta. så den ble kasta. blir vel proffsoting bak hvertfall!
dud3s0n Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 ett lite bilde av hvordan diodene ble foran. men ble MYE lysere på bilde.. Men synest det ble bra. bakenden begynner og ta form Fikk også tatt ett lite klipp av hvordan lyden ble.. høres hvertfall bra ut i mine ører og på min stereo! http://s1237.beta.photobucket.com/user/ ... sort=3&o=0
e28pwrr Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 bruk av sjelsord er bare en måte å utrykke meg selv på hvor fete jeg syntes de er: DIN JÆVLA HORE ASSÅ!!! Hver gang jeg titter inmom Forbløffer du meg;) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Ha du kunna roa d litt trur du
Kjexx Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Hvorfor i alle dager har du sveisa på pekkær på manifolden?
Kristiansan'årn Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 bruk av sjelsord er bare en måte å utrykke meg selv på hvor fete jeg syntes de er: DIN JÆVLA HORE ASSÅ!!! Hver gang jeg titter inmom Forbløffer du meg;) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Ha du kunna roa d litt trur du I forhold til mine kunnskaper er det mye, syntes det er fet det han gjør jeg Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå