525 xDrive Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Vurderer å jazze opp BMW`n litt. Synes Kelleners sine sett til F11 ser bra ut, men har aldri vært borti dem før. Er det noen som har noen erfaringer med dem? Kvalitet? Pris? Levering etc?
Z1 Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Har ikke noe erfaring med dem men det er et firma som har vert med en god stund. Leverte trim deler til E30 .
525 xDrive Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 Ok, etter det jeg har skjønt så har de holdt på lenge, men vært ute av markedet en stund og kommet tilbake nå. Tror jeg tar sjansen og bestiller derfra jeg!
525 xDrive Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Nei, ble 20" Breyton felger i stedet. Kelleners var sykt dyre. Har kun bestillt frontleppe, sideskjørt og innlegg til luftinntak. Er veldig fornøyd med det.
Gaski Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Har du bilder av bilen etter at du har montert delene. Hvilke dimensjoner har du på dekkene og hvilket merke? Jeg skal kjøpe nye sommerfelger og har fått beskjed av forhandler at det er ikke bare og legge på hva som helst på felgene når bilen er x drive, med hensyn på slitasje i drivverket.
525 xDrive Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Nei, har ikke fått tatt noen skikkelige bilder ennå, skal ta noen når jeg har fått på sommerdekk igjen:-) Mener det er 8,5 X 20 tommer felger med 255/35-20 foran og 10 X 20 tommer felg med 285/30-20 bak. Breyton GTS Silver ett eller annet tror jeg. Kjøpte av en fyr i Sandefjord, Christalex import. Veldig hyggelig fyr med gode priser. Disse er TUV godkjent for 525 xDrive med 10 mm spacer foran. Dekkene er Continental SportContact 3 R20 XL tror jeg, kjøpt på dekkonline.com. Kjørte med dette oppsette hele sesongen i fjor uten problemer og er kjempefornøyd!
baldrick Skrevet September 7, 2015 Skrevet September 7, 2015 Noen som vet om Kelleners har forhandler i Norge?
mslello Skrevet September 7, 2015 Skrevet September 7, 2015 Mener Strandveien Auto i Trondheim startet med Kelleners i vår?
baldrick Skrevet September 7, 2015 Skrevet September 7, 2015 Har sjekket nå og det stemmer at de var forhandler... men gud hjelpe meg for en pris på ny felg, glad det er forsikringssak og motparten skal betale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå