dag sverre lange Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Hei. Må bytte det ene speilglasset i sidespeil(førerside) men får spm av selgeren om det er asfærisk, konveks eller plant...... ?????? Noen som vet hva dette betyr, eventuelt hva forskjellene er? Hvilket alternativ er det riktige og kjøpe? Bilen er en sen 99 mod 528 touring
Alpejohn Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Hei, Litt usikker på hva de betyr, men han mener nok om speilet er helt flatt, eller om du har en "bue" på ytterdlen av speilglasset, slik at du ser litt i bue på en måte. Om du ser på speilet her, så er det litt buet helt ut på yttersiden: http://www.ebay.de/itm/BMW-E39-Aussensp ... 500wt_1204 I delefilmen finst det 3 sorter speilglass: - Wide angle = Dette er nok av typen jeg linket til her, den har en liten bue i glasset for og så litt lenger ut i blindsonen en et vanlig flatt speil ville gjort. - Convex = Dette er jeg ikke helt sikker på hva er - Plane = Dette er vel et helt flatt vanlig speil regner jeg med.. Om du sjekker speilet så står det sikkert et delenummer på det, da kan du finne ut hvilken type det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå