joggis Posted September 14, 2012 Posted September 14, 2012 Hei, noen som vet hvem som driver med mapping av biler i hordaland eller i nærheten? evt hvem jeg skal kontakte
D.Toft Posted September 14, 2012 Posted September 14, 2012 polly motorsport? litt dyr.. hva bil og sprut? du har en på stord som driver å mapper og
joggis Posted September 15, 2012 Author Posted September 15, 2012 polly motorsport?litt dyr.. hva bil og sprut? du har en på stord som driver å mapper og hva heter han på stord? har du mail adressen hans? Dyno Perfomance på Husnes fikser mapping Fant ikke noe ved å google det, har du en mail adresse? Har kdfi sprut (megasquirt 2v3) på en m30b35 turbo.
SSM Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Dyno Performance, altså Raimond Nordnes Røssland
bmmww1 Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Dyno Performance Fikser vel det meste av mapping å slikt.
joggis Posted September 19, 2012 Author Posted September 19, 2012 Dyno Performance Fikser vel det meste av mapping å slikt. blir sikkert en tur ut der i desember visst han har tid.
530dE39 Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Dyno Performance Fikser vel det meste av mapping å slikt. blir sikkert en tur ut der i desember visst han har tid. Han er offshore no men ring han om 9-10 dager
joggis Posted September 19, 2012 Author Posted September 19, 2012 Dyno Performance Fikser vel det meste av mapping å slikt. blir sikkert en tur ut der i desember visst han har tid. Han er offshore no men ring han om 9-10 dager oki, får ta å ringe han en gang ut i oktober, noen som har erfaring med mapping hos han?
Haukefer Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 oki, får ta å ringe han en gang ut i oktober, noen som har erfaring med mapping hos han? Slik jeg har forstått det så kan han sakene sine
SSM Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Raimond er veldig flink og mapper raskt og rimelig. Hold deg vekke fra Polly i hvert fall.
BB454BB Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 har hørt rykter om bil som gikk med bank allerede når de hadde kjørt fra mappingen og skulle trakke på på askøybroen....en motortuner leverer vel ikkje fra seg ett produkt som banker til kunden som betaler 20 laken i mapping??? en annen ting er at polly er flink og skrive regning....
Ole15 Posted October 28, 2012 Posted October 28, 2012 Alle mine venner er fornøyd med polly sitt arbeid med bilene sine!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now