Jump to content

mapping av bil i hordaland


Recommended Posts

Posted
polly motorsport?

litt dyr..

hva bil og sprut?

du har en på stord som driver å mapper og

hva heter han på stord? har du mail adressen hans?

Dyno Perfomance på Husnes fikser mapping

Fant ikke noe ved å google det, har du en mail adresse?

Har kdfi sprut (megasquirt 2v3) på en m30b35 turbo.

Posted
Dyno Performance Fikser vel det meste av mapping å slikt.

blir sikkert en tur ut der i desember visst han har tid.

Han er offshore no men ring han om 9-10 dager

Posted
Dyno Performance Fikser vel det meste av mapping å slikt.

blir sikkert en tur ut der i desember visst han har tid.

Han er offshore no men ring han om 9-10 dager

oki, får ta å ringe han en gang ut i oktober, noen som har erfaring med mapping hos han?

Posted

oki, får ta å ringe han en gang ut i oktober, noen som har erfaring med mapping hos han?

Slik jeg har forstått det så kan han sakene sine :)

  • 1 month later...
Posted

har hørt rykter om bil som gikk med bank allerede når de hadde kjørt fra mappingen og skulle trakke på på askøybroen....en motortuner leverer vel ikkje fra seg ett produkt som banker til kunden som betaler 20 laken i mapping??? en annen ting er at polly er flink og skrive regning....

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...