aalgaard Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Vær snill å post oppdateringer på godkjenningen Hvis det går skal jeg heller prøve å godkjenne min. Jeg har også bare hørt at det går med TÜV godkjenning fra laben. Er vel mange som får godkjent ting på papir, så begynner marerittet når visningen kommer. Hehe Ja stemmer krysser fingrene for at det går greit. Skal holde saken oppdatert Freakshow og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Men hva er det de vil ha TUV papir på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Hvordan går det med listene rundt dørene da? Mtp plastidippen? Fikk akkurat ikke kjøpt idag da bilxtra stenkte rett før eg kom der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Hvordan går det med listene rundt dørene da? Mtp plastidippen? Fikk akkurat ikke kjøpt idag da bilxtra stenkte rett før eg kom der Holder fint enda det, så det bare å gi gass Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Men hva er det de vil ha TUV papir på? Labtest hos TÜV er bl.a. rævkjøring av bil og bremser, for å se at det holder/tåler den økte effekten Mener det kostet 70-80k å få gjort også, i Tyskland attpåtil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Det nevnte de ikke noe om i allefall, skrev det som er nevnt ovenfor, og utskrift av avgasskontroll og benkepapir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Å godkjenne kompressor kan du nok bare glemme Jeg var i dialog med de lenge ang det på min når jeg hadde kompressor på. Må ha full syklustest på avgass fra uavhengig lab. Pris ca 100k.. Selv med det i boks så måtte den en svipptur nedom TUV i Tyskland. Og selv etter det er det sjansespill på om det blir godkjent eller ei. Desverre.. Man får bare en "anbefaling" om at den tåler effekten. Skal du godkjenne noe med overlading så er det før 1988 som er enkleste løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Kjedelig å høre. Tåpelige at det skal være så vanskelig å få godkjent med overladning.. Hva vil en uavhengig lab si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Usikker på hva de mener, men noen som kan måle ALLE avgassene fra eksosen. Ikke kun Co. Du kan jo evt høre med SSP? De har jo fått godkjent de merkeligste tingene. Feks luft-understell, turbo, kompressor og E39 M5 motor i en E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Ja får gjøre det så få jeg se om de har noen fornuftige svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Må nok desverre sette dette med kompressor på is for øyeblikket... Når det gjelder avgass og støy, så må den på labtest, og det var ingen plasser i Norge som kunne gjennomføre dette. Som flere har nevnt i tråden. Må til tyskland for å få papirer på dette.. Det jeg prioriterer nå da, blir lakk og nye felger++ Noen som har forslag til felger? Vil helst ikke over 20 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Hansen Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Sjekk ut Voltec Barracuda. Kan få dem i hvilken farge / mønster du ønsker. Ser veldig smud ut på touring Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Sjekk ut Voltec Barracuda. Kan få dem i hvilken farge / mønster du ønsker. Ser veldig smud ut på touring Sent from my iPhone using Tapatalk Er nok ikke helt min smak, men var ikke verst da Har sett litt på noen som ligner litt, bare endel breie felger da, er noen Work felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Hansen Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Har du bilde® ? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Her har du et bilde med slike felger jeg snakket om, fant det på google Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå