HenningE39 Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Hvor kjøpte du ny Dynamo og lurte på hva du betalte. Veldig pen bil forresten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Betalte vell ca. 1700 ,- på koed.no Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Liten Update: Har fortsatt litt problem med absen, det ligger feil på sensor vsf, men den er byttet og abs lampen kommer og går litt, det hender at absen slår inn når jeg bare trokker svakt på bremsen. På absen ligger det også en annen feil: Electromagnitic fied susceptibility, noen som vet va som kan være årsaken til at disse feilene kommer opp. Har scoopet, og det er ikke abs ringen som er problemet. Har også fått dekk på sommerfelgene og fått de på bilen Trenger senk, og håper det blir justerbart ved neste lønning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Bilen ble eu-godkjent nå for ei stund sia, og abs-problemet er løst. Nå er coilovers bestilt og kommer antagelig i posten i nermeste fremtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Da har jeg fått lakkert cromlistene rundt vindua i matt svart, me plastidip for å få shadowline look Har også fått koda antispinnen etter at abs hjernen ble byttet, og senka den 20 mm bak med på luftfjøringa, med bmw testerten Så blir den enda lavere når jeg for coiloversa som er bestilt Maskering før plasti dipping Inne med diagnoseapperatet Resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Ser meget oppegåendes ut. På god vei med denne her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Ser meget oppegåendes ut. På god vei med denne her nå Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Bilen bjunne å bli skikkelig bra Erlend! Stå på, og del gjerna litt meir pågangsmot med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Bilen bjunne å bli skikkelig bra Erlend! Stå på, og del gjerna litt meir pågangsmot med meg Takktakk må få oss mekkelokale, så trur eg nok det hjelpe litt me pågangsmotet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Stemme det Du får snart selskap i familiebil-klubben hvist alt går etter planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Detta ser bra ut. Likte felga dine. Kanskje det blir noen sånne på meg etterhvert å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Utrolig hva sorte liste rundt vinduer gjør Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 superpoint: takker, det er bare ålø hjem Glenglen: ja ble bedre det takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Så meget oppegående ut denne touringen! flott bil, og som jeg selv har sett, så fungerer plastidip utmerket, og gjør underverker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Så meget oppegående ut denne touringen! flott bil, og som jeg selv har sett, så fungerer plastidip utmerket, og gjør underverker!! tusen takk plastidip fungerer bra det ja ble knallbra på din touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå