HenningE39 Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Listene ble dritbra. Har planer om å gjøre det samme selv. Hvor kjøpte du plastidippen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Takker kjøpte plastidippen på multilakk på ganddal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Vurderes solgt, se link: http://www.autodb.no/bil/search/?Offset ... mId1597201 Også noen flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Kan ikkje selga nå :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Da har jeg fått handla meg en e30, som prosjektbil. 316 faclift, men blir grovere motor etter hvert. Litt som må gjøres, men nokså lite rust Noen som har en tøff leppe jeg kan kaste på? Trenger baklykt(er) og bakfanger, skik ut om du har noe liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Har igrunnen vært lite aktivitet her. Det jeg har gjort er service med olje og tennplugger, og justert ned bilen litt. Det er igrunnen det hele. Grunnen til dette er at det meste av tid og penger har gått til e30en. Det som skal gjøres med denne i førsteomgang nå er å få den lavere og space felgene Her er et par bilder: Kommer såvidt inn i gardsrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 Nå er den i vintermodus, og å igår kom årets første snøfall Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 liker det eg ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 Godt det falt i smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Digg vinterstuk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 Takktakk, ja syntes ikke det ble så gale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 Har bytta litt forstillingsdeler, og tatt oljeskift for ei lita stund sia. Nå gjenstår det å få bytte knirkeforinger bak, Disse satt veldig godt fast. Noen som har noen ideer om hvordan jeg kan få de ut. Det er de som sitter på spindelen. Har alt av foringer, så det blir bytta ut i samme slengen Er også på jakt etter nye sommer felger, Intressert i å bytte bort bbs lm replicaene. Har helst lyst på noen breiere felger, men har du noe som du tror vil kle denne, så er det bare å gi en lyd. Er veldig intressert i style 95 felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2013 Da har jeg vært så heldig at gasspjeldet antagiligvis har tatt kvelden for andre gang i mitt eie, så da må jeg få tak i nytt....Vurderer også å hive den ut for salg om ikke så veldig lenge, vil ha litt variasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Variasjon er da ikke vanskelig å fikse? Felger, luftunderstell, eksos, stickers, leppe, lys osv.. mye å variere på uten å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2013 Om den skal beholdes, så skal det nok gjøres litt modidfiseringer da blir isåfall breiere felger første prioritet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå