Bjørnar_ Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Noen som vet om et brukbart lakkeringsverksted i Hamar eller der omkring? Har en bakfanger og et kanalskjørt som skulle hatt seg et nytt strøk med farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Korsbakken Auto? http://www.korsbakkenauto.no/lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Ahh..sendt dem en mail så får jeg høre. Noen som har vært så snille å kjørt borti bakfangeren min, flott det gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Mange "hyggelige" folk rundt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Var ikke akkurat gratis hos Korsbakken men, ehh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hehe, vet ikke hva slags priser de opererer med Fått ordnet med lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 De i Romedal er litt beryktet for å være flinke, men jeg hadde vurdert BMW/Sulland sitt lakkverksted på midtstranda også om pris ikke er eneste fokus. De fikset bilen til en bekjent etter en elgpåkjørsel, og kunne ikke se at det var noe feil med den lakkjobben. Evt. så er det et lakkverksted i Gubberudvegen/gata i Ottestad (vet en del merkeverksted bruker de), og et i Nydalen rett ovenfor O.K. kompressor service. Har selv brukt et i Br.dal, men ble ikke fornøyd. De prøvde 3 ganger før de fikk til "riktig" farge og det er likevel litt farge forskjell. Toppen av det hele så var de dyre, men de brukte nok en del lakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Ok! Har fått lakkert bilen nå, men endte opp med å gjøre det på Oppland-siden av Mjøsa. Ble ikke bra! Fargeforskjell og klarlakk-støv over store deler av bilen. Lurer på hvilken del av ordet "nøye" bilfolk på verksteder osv ikke kan forstå. Er jo ingen av de som har noe snev av yrkesstolthet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Noe som heter reklamasjon.. Om det er lakkstøv på bilen så SKAL dette bort før man levere bil til kunden. Får jeg spørre om pris du fikk på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Var ikke akkurat gratis hos Korsbakken men, ehh hehe, ramla tilfeldig over denne. sjekka opp jeg, og du fikk ikke no blodpris tilbud du. men husk at prisen inkluderte og ta delene fysisk av bilen også. (noe de ikke gjorde der du fikk lakkert den) menmen, velkommen for å sjekke pris ved en senere anledning. mvh Daniel (daglig leder Korsbakken Auto AS) 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Hva slags pris hadde du gitt for å lakkere en bakfanger og et skjørt + demontering og montering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butrus Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 (endret) hehe, ramla tilfeldig over denne. sjekka opp jeg, og du fikk ikke no blodpris tilbud du. men husk at prisen inkluderte og ta delene fysisk av bilen også. (noe de ikke gjorde der du fikk lakkert den) menmen, velkommen for å sjekke pris ved en senere anledning. mvh Daniel (daglig leder Korsbakken Auto AS) Hei! Gammel tråd, men hvor mye tar dere sånn ca for og lakkere en e39 utvendig og inni dørene? +Bittelitt lakkrust som må fjernes+ 4-6 bitte små bulker?( bulker etter at folk som parkerer for nærme og er uforsiktige når dem åpner døra ) skal snart rundt å sjekke priser, så hadde vært fint med pris fra dere å Endret Juli 11, 2015 av butrus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå