matsi Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Liker planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Begil Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Funnet ut av fjuskingen?? har akkurat det samme, så skulle gjerne visst ka som gjør det Men eg har bare 1 lambda, men tror det henger ledninger der til 2. hmm. kanskje derfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Nei, men skal bytte lambdaene veldig snart så da ser vi var feilkode på lambda eller lmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Eg fylte castrol edge 10w60 på min Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Hva skal du bruke til detailing? eller skal du sette bort hele bilen til noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Eg fylte castrol edge 10w60 på min Trur det blir det på min å. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hva skal du bruke til detailing? eller skal du sette bort hele bilen til noen? Setter bort hele bilen jeg. Var en på detailersclub Norway jeg fikk tak i som tok cosworthen min sist, blei helt vilt bra Så blir nok det på M3'n å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Eg fylte castrol edge 10w60 på min Trur det blir det på min å. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hva skal du bruke til detailing? eller skal du sette bort hele bilen til noen? Setter bort hele bilen jeg. Var en på detailersclub Norway jeg fikk tak i som tok cosworthen min sist, blei helt vilt bra Så blir nok det på M3'n å okei skjønner detailing er alt det med tanke på hvordan bilen ser ut hadde du bodd i området her kunne jeg hjulpet deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Ja, det betyr mer enn mange tror, blir en helt rå shine! Men hvis det blir tight med penger for min del, så kan det jo faktisk være en mulighet at du hjalp meg, så kunne jeg kanskje vært med å lært litt og hjelpa til, så kostnaden ikke blir så drøy? Cruiser kjapt til Gjøvik en søndag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Ja, det betyr mer enn mange tror, blir en helt rå shine! Men hvis det blir tight med penger for min del, så kan det jo faktisk være en mulighet at du hjalp meg, så kunne jeg kanskje vært med å lært litt og hjelpa til, så kostnaden ikke blir så drøy? Cruiser kjapt til Gjøvik en søndag jeg bare og skrike ut det hva har du betalt før da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Ingen skal nekte deg å hjelpe til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Ja, det betyr mer enn mange tror, blir en helt rå shine! Men hvis det blir tight med penger for min del, så kan det jo faktisk være en mulighet at du hjalp meg, så kunne jeg kanskje vært med å lært litt og hjelpa til, så kostnaden ikke blir så drøy? Cruiser kjapt til Gjøvik en søndag jeg bare og skrike ut det hva har du betalt før da? Pm Ingen skal nekte deg å hjelpe til Neida, det trur jeg på Men venta på svar fra deg angående dato, som jeg så kom nå. Må gjøre litt prioriteringer i forhold til oppgraderinger på bilen vs polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Ja, det betyr mer enn mange tror, blir en helt rå shine! Men hvis det blir tight med penger for min del, så kan det jo faktisk være en mulighet at du hjalp meg, så kunne jeg kanskje vært med å lært litt og hjelpa til, så kostnaden ikke blir så drøy? Cruiser kjapt til Gjøvik en søndag jeg bare og skrike ut det hva har du betalt før da? . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Monterte en felg for en liten testfit i dag Felga ser små ut på bilen uten dekk og når den henger sånn, men veit det blir en sikker vinner i forhold til fargen på bilen, så er ikke så nøye. Men innpresset ser ut til å være ganske perfekt i mine øyne hvertfall med tanke på at jeg tenker å montere en 5mm spacer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Kommer nok til å sitte godt de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Voks hjula før du monterer de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå