Gå til innhold

Min E36 ///M3 - Bytta bil!:)

Henrik...
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Eg fylte castrol edge 10w60 på min

Trur det blir det på min å.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Hva skal du bruke til detailing? :) eller skal du sette bort hele bilen til noen?

Setter bort hele bilen jeg. Var en på detailersclub Norway jeg fikk tak i som tok cosworthen min sist, blei helt vilt bra :D Så blir nok det på M3'n å ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fylte castrol edge 10w60 på min

Trur det blir det på min å.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Hva skal du bruke til detailing? :) eller skal du sette bort hele bilen til noen?

Setter bort hele bilen jeg. Var en på detailersclub Norway jeg fikk tak i som tok cosworthen min sist, blei helt vilt bra :D Så blir nok det på M3'n å ;)

okei skjønner ;) detailing er alt det med tanke på hvordan bilen ser ut :) hadde du bodd i området her kunne jeg hjulpet deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det betyr mer enn mange tror, blir en helt rå shine! Men hvis det blir tight med penger for min del, så kan det jo faktisk være en mulighet at du hjalp meg, så kunne jeg kanskje vært med å lært litt og hjelpa til, så kostnaden ikke blir så drøy? :) Cruiser kjapt til Gjøvik en søndag jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det betyr mer enn mange tror, blir en helt rå shine! Men hvis det blir tight med penger for min del, så kan det jo faktisk være en mulighet at du hjalp meg, så kunne jeg kanskje vært med å lært litt og hjelpa til, så kostnaden ikke blir så drøy? :) Cruiser kjapt til Gjøvik en søndag jeg

bare og skrike ut det :) hva har du betalt før da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pm :)

Ingen skal nekte deg å hjelpe til ;)

Neida, det trur jeg på :) Men venta på svar fra deg angående dato, som jeg så kom nå. Må gjøre litt prioriteringer i forhold til oppgraderinger på bilen vs polering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte en felg for en liten testfit i dag :) Felga ser små ut på bilen uten dekk og når den henger sånn, men veit det blir en sikker vinner i forhold til fargen på bilen, så er ikke så nøye. Men innpresset ser ut til å være ganske perfekt i mine øyne :) hvertfall med tanke på at jeg tenker å montere en 5mm spacer

20130317_162916_zps7b7153a7.jpg

20130317_162947_zps6583b566.jpg

20130317_163012_zps32d97147.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...