Henrik... Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Voks hjula før du monterer de Godt poeng! får handle litt Autobahn vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Det vil du være glad for i ettertid. Om du ikke vil kjøpe Autobahn er Collonite 845 et godt alternativ både til felg og bil. Selv om Svisswax er et lite hakk over, spessielt hva gjeler bruk.... P.S: bestem deg gjerne raskt, er nok noen andre som kunne tenkt seg plassen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Skjer så smått ting nå som vinterdvalen snart er over. Har fått bytta lambdasonder, håper at bilen gir seg med fuskinga da. Neste som står for tur er en ny reim i motorrommet, og en ny slange, pga den som sitter der er morken. Blir også bestilt nye lykteglass til hovedlykter+tåkelys fra Koed snart tenker jeg. Håper også at jeg har råd til coilovers når neste lønning kommer! Ser ut til at jeg begynner sesong på M3 felga, så får Futura felga få dekk når kontoen tillater det. Får ikke noen stor glede av Futuraene uten senk uansett Et lite bilde av hvordan bilen står nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Nydelig eksemplar av en E36 M3! Drømmebil uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Nydelig eksemplar av en E36 M3! Drømmebil uten tvil Takk er bra fornøyd med den ja, gleder meg som en unge til å ta den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Gleder meg til å se felga med dekk på bilen blir rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Gleder meg til å se felga med dekk på bilen blir rått Gleder meg sjæl Venter på pakke fra Koed nå, så blir bilen klar for veien igjen neste helg forhåpentligvis Så satser jeg virkelig på at det blir bestilt coilovers på neste lønning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Litt diverse fra Koed i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Håper du får på hjula til cars&coffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Deilig med nye deler! Gleder meg til å se den med nye hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Dessverre så får jeg ikke på de nye felga hjula til cars&coffee. Har dessverre ikke råd til coilovere før den tid, og jeg setter ikke på de nye hjula før bilen er klar for å senkes. Det positive er at alle viser fram nye felgsett på cars&coffee, så er jeg en av få som kommer med ny look til neste treff igjen haha Her er delene jeg fikk fra koed. Nye lykteglass og tåkelys, blir strøkent De blei såklart gule Er gult indre linsa ja, men litt vanskelig å se på bilde Før: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Det kaller jeg snacks kommer til å bli knall bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Kommer bilder av bilen i mårra tenker. Planen er at den er klar for veien igjen i mårra, etter lang dvale må uansett ut pga vi flytter til et annet verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Da har jeg fått montert de nye lyktene, og er knallfornøyd med resultatet Gult i bare den indre linsa blei mye bedre enn i begge to. Selvom været ikke var det beste, så måtte bilen ut fra dvale pga vi har flytta til et annet verksted. Siden bilen først var ute kjørte jeg den i gode 45 minutter og fikk skikkelig temp i den. Var latterlig morro å kjenne draget og høre lyden i bilen igjen, til tross for lite lyd i orginalt anlegg Har trua på at bilen blir grisetøff når jeg får på coilovers og felga Bilder fra M3'n sitt første møte med dagslys i 2013 Også et bilde av nytt vs gammelt tåkelys. Gjorde seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Nydelig M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå