Gå til innhold

Min E36 ///M3 - Bytta bil!:)

Henrik...
 Share

Anbefalte innlegg

Det vil du være glad for i ettertid. Om du ikke vil kjøpe Autobahn er Collonite 845 et godt alternativ både til felg og bil.

Selv om Svisswax er et lite hakk over, spessielt hva gjeler bruk....

P.S: bestem deg gjerne raskt, er nok noen andre som kunne tenkt seg plassen din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Skjer så smått ting nå som vinterdvalen snart er over. Har fått bytta lambdasonder, håper at bilen gir seg med fuskinga da. Neste som står for tur er en ny reim i motorrommet, og en ny slange, pga den som sitter der er morken.

Blir også bestilt nye lykteglass til hovedlykter+tåkelys fra Koed snart tenker jeg. Håper også at jeg har råd til coilovers når neste lønning kommer! Ser ut til at jeg begynner sesong på M3 felga, så får Futura felga få dekk når kontoen tillater det. Får ikke noen stor glede av Futuraene uten senk uansett ;)

Et lite bilde av hvordan bilen står nå

kbhk_zpsa8d9bd22.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gleder meg til å se felga med dekk på bilen :D blir rått

Gleder meg sjæl :D Venter på pakke fra Koed nå, så blir bilen klar for veien igjen neste helg forhåpentligvis 8) Så satser jeg virkelig på at det blir bestilt coilovers på neste lønning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så får jeg ikke på de nye felga hjula til cars&coffee. Har dessverre ikke råd til coilovere før den tid, og jeg setter ikke på de nye hjula før bilen er klar for å senkes. Det positive er at alle viser fram nye felgsett på cars&coffee, så er jeg en av få som kommer med ny look til neste treff igjen :P haha

Her er delene jeg fikk fra koed. Nye lykteglass og tåkelys, blir strøkent :D De blei såklart gule ;) Er gult indre linsa ja, men litt vanskelig å se på bilde

Før:

20130413_175632_zps7fce41d6.jpg

20130413_183457_zpsb4071174.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått montert de nye lyktene, og er knallfornøyd med resultatet :) Gult i bare den indre linsa blei mye bedre enn i begge to. Selvom været ikke var det beste, så måtte bilen ut fra dvale pga vi har flytta til et annet verksted. Siden bilen først var ute kjørte jeg den i gode 45 minutter og fikk skikkelig temp i den. Var latterlig morro å kjenne draget og høre lyden i bilen igjen, til tross for lite lyd i orginalt anlegg :)

Har trua på at bilen blir grisetøff når jeg får på coilovers og felga 8)

Bilder fra M3'n sitt første møte med dagslys i 2013

20130414_172221_zps7ccfbe48.jpg

20130414_172227_zps2b4d0fae.jpg

20130414_172235_zpsfbbaf0aa.jpg

Også et bilde av nytt vs gammelt tåkelys. Gjorde seg!!

20130414_155910_zpsf15483e1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...