lasseln Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Spotta deg i et millisekund på treffet idag! Så ikke bilen da, men jeg så deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Spotta deg i et millisekund på treffet idag! Så ikke bilen da, men jeg så deg Hehe! Cossien var ikke med i dag, så er ikke så rart du ikke så den Jeg så bilen din, og syns det var rart jeg ikke så deg. Trur jeg så deg så vidt ved premieutdelinga? Men du har i så fall klipt deg, så kjente deg nesten ikke igjen hehe Bilen så strøken ut som vanlig! Fin plassering å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Ja da forstår jeg hvorfor jeg ikke så noe til Cossien Bilen fikk egentlig gullspott, perfekt timing på ankomsten! Har nok klipt meg siden sist ja! Når får vi se Cossien live da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Ja da forstår jeg hvorfor jeg ikke så noe til Cossien Bilen fikk egentlig gullspott, perfekt timing på ankomsten! Har nok klipt meg siden sist ja! Når får vi se Cossien live da? Ikkesant Nei, si det. driver å får orden på fusking nå om dagen, og til fredag skal bilen inn til detailing, så satser på fuskinga er borte til da. Så blir det muligens på rudskogen med bilen å glane litt på søndag, evt vårmønstringa til BMWCCN, skal du dit eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Kjent cossie stil det der Håper det ordner seg da! Valle er obligatorisk så skal dit med begge bilene i år Håper vi sees der da! Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Kjent cossie stil det der Håper det ordner seg da! Valle er obligatorisk så skal dit med begge bilene i år Håper vi sees der da! Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Ja, dessverre aha, burde jo vært der en tur å glana litt, ser hva det blir til! Sees nok på et treff snart uansett vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Vi krysser fingra for det! Lykke til med Cossien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå