Henrik... Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Veldig flott M3 Takk forresten:) fant forresten ut at nettingen i fangern ikke er orginal allikavel, har ikke lagt merke til det før. godt sett, jokke Får man den på GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Veldig flott M3 Takk forresten:) fant forresten ut at nettingen i fangern ikke er orginal allikavel, har ikke lagt merke til det før. godt sett, jokke Får man den på GS? Told ya Den kan vel fåes tak i på GS ja, og på eBay osv. Dele nr 51112250685 http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 3&type=new Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 Da er orginalt gitter til fangern og nye orginale BMW-merker kjøpt inn Lurer på å kjøpe 9x17 ET 19 felger foran, og 10x17" ET 19 bak. blir nok valsa mye da, men MÅ jeg ha camberstag for å få den lav? litt usikker på å handle såpass med felger hvis det blir myye arbeid for å få dem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Valser du mye blir det ikke et problem uansett. Må ikke ha camberstag, jeg har ikke det. Bruker bare naturlig camber man får når man tukler med hjuloppheng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 hmm, ok. driver å ser litt rundt på nett...er mye forskjellige meninger om hva som må gjøres, hva som passer osv...trur det blir 8,5 og 9,5ET25, så kan jeg heller space ut om jeg trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 da er felger bestilt, skal være ferdig lagd innen 8 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Rotiform? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Rotiform? Nei, ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Ccw ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Med 10" ET19 så må du iallefall enten valse eller kjøpe justerbare stag bak, det er helt klart Men mye jobb krever det ikke hvis du får justert camber litt. Jeg synes du skal gå for det! Lett vals og litt justering så sitter det som smurt! Hva slags felger er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Med 10" ET19 så må du iallefall enten valse eller kjøpe justerbare stag bak, det er helt klart Men mye jobb krever det ikke hvis du får justert camber litt. Jeg synes du skal gå for det! Lett vals og litt justering så sitter det som smurt! Hva slags felger er det da? gikk for 9,5" jeg, vil ikke herpe formene på hjulbuene for mye. Men kommer til å bli bra! Får holde på spenningen til det kommer bilder vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Hva slags dekk tenker du på disse da? Jeg har 215/40 på mine 9" ET 22 felger. Jeg vil anbefale samme dim på dine egentlig, siden ET er lavere og felgen er breiere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 gikk for 9,5" jeg, vil ikke herpe formene på hjulbuene for mye. Men kommer til å bli bra! Får holde på spenningen til det kommer bilder vel 9.5" er gull det. Alt avhenger jo av innpresset Hva slags dekk tenker du på disse da? Jeg har 215/40 på mine 9" ET 22 felger. Jeg vil anbefale samme dim på dine egentlig, siden ET er lavere og felgen er breiere. 215/35 ville jeg ha valgt, slik at rumpa på bilen blir lavest mulig Edit: Btw ordentlig kul M3! Jeg er en skikkelig sucker for svart, så denne har jeg lyst på selv også, hehe.. Det er diamantsvart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 flott m3 du har fått deg, liker planene. Er spent på å se hva slags felger som dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 215/35 ville jeg ha valgt, slik at rumpa på bilen blir lavest mulig Edit: Btw ordentlig kul M3! Jeg er en skikkelig sucker for svart, så denne har jeg lyst på selv også, hehe.. Det er diamantsvart? Tenkte på 35 profil ja, men 215 kan bli litt vel mye strekk. Ser sånn ut på tyrestretch.com hvertfall. Noen andre som har bilder av 215/35-17 på 9,5"? Trur ikke 225/35 blir så værst heller? Også tenkte jeg på 195/40-17 foran, men det blir muligens heller 205/35-17 foran. Takk Fargen er diamantsvart ja! Ville kun ha svart når jeg skulle ha E36 M3, trur den blir bra feit med gule lykter som bryter opp, samt et par blanke fine kanter på felga flott m3 du har fått deg, liker planene. Er spent på å se hva slags felger som dukker opp Takk! bare å følge med Er ikke CCW hjul matsi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå