OddaBMW Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Er det mulig å rette høydekast i mine OZ Ultralegera HLT 20" hjul?? Har jo så fantastisk vei her på vestlandet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Skal være mulig det. Jeg har mine 18" til retting nå, og de var bulkete og 2 var sprekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Fort gjort det for de som driver med det. Har selv fått rettet 2 av felgene til E30'n og 1 av felgene til mr2'n å den var helt eggformet . På de jeg fikk rettet til e30'n trengte jeg ikke mer en 5 gram lodd så det ble helt strøkent det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddaBMW Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Takker for svar!! Hvilket felgretteverksted bør jeg gå for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Hvor bor du hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddaBMW Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Hei! Bor i Hordaland, men er ofte østover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Tok en felg hos Oslo felgretting, kjempe service og gjennomføring fra dems side. Dem gjorde tilogmed mere enn avtalt uten noe tilleg i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Hei!Bor i Hordaland, men er ofte østover! Anbefales: Jensen Felgservice Mobil:922 44 505Besøksadresse:Lyngmarka 101, 5302 Strusshamn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Tok en felg hos Oslo felgretting, kjempe service og gjennomføring fra dems side. Dem gjorde tilogmed mere enn avtalt uten noe tilleg i pris. Han jeg har brukt og. Er storfornøyd med servicen og arbeidet derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Fort gjort det for de som driver med det. Har selv fått rettet 2 av felgene til E30'n og 1 av felgene til mr2'n å den var helt eggformet . På de jeg fikk rettet til e30'n trengte jeg ikke mer en 5 gram lodd så det ble helt strøkent det hvor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Fort gjort det for de som driver med det. Har selv fått rettet 2 av felgene til E30'n og 1 av felgene til mr2'n å den var helt eggformet . På de jeg fikk rettet til e30'n trengte jeg ikke mer en 5 gram lodd så det ble helt strøkent det hvor ? Oslo felgretting står i inlegget over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå