Sumner Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Tenkte da jeg skulle starte en prosjekt tråd siden jeg har en e36 på gang! Når jeg kjøpte den så den slik ut (Dårlig bilde) Dette er en E36 316i 1994 mod.. Kilometer stand når jeg kjøpte den var 240k og noe småfiks måtte gjøres! Mangler den kom med var -Gåene svingarmsforinger bak -Gummien til innsuget var sprukket -Gåene tårnlager forran og bak. -Ødelagt speil. og prisen for skjønnheten var hele 6000 kr Etter litt tid har jeg nå montert og byttet div - Byttet foringene bak med Powerflex - Byttet gummien til innsuget. - Byttet tårnlager forran og bak - Reparert speil - Montert Coilovers - Monter E46 M3 felger - Montert M3 Front /m spredere Og har disse delene liggende klar for montering - M3 sideskjørt - M3 Bakfanger - Bakrute senker Og etter dette er planene motorbytte til 318iS og full lakkering pga mye riper og steinsprut. Under monteringen av m3 frontfangeren. Slik ser den ut nå Setter pris på tilbakemeldinger og eventuelle tips til ting jeg kan gjøre.. målet er og få den så fin som overhodet mulig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Er ikke så lett og gi tips når en ikke ser noe på bildene nesten men ser ut som ett flott utgangspunkt, sleng ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå