jakobm5 Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Du som har avtagbar krok og tds.. Vet du om denne passer eller går å bruke med m-fanger bak? Den har eget delenr mn hva er forsjellen ? Hadde krok fra standard fanger på sedan tdsn min utn no problem.. Peiling du? Eller vet åssn kan finne d ut? Gs hadde ikkeno svar på hva såm er forsjellen.. Vil ha krok å satans ventetid på dn til m paketet :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Er det forskjell? trodde det var samme jeg blir m-fangere på meg også, og hadde vært greit å kunne bruke hengerfeste, var jo en av grunnene til at jeg valgte denne :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Utrolig hva fjerning av kromlister rundt vinduer gjør med bilen, reine ansiktsløftingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 ja det er absolutt ikke dumt! ser iallefall mange eksempler på "chrome" som senker verdi på mange jallabiler Gjør seg nok godt i kombinasjon med faceliftlamper og m-fangere etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Ja d var vist forsjell men ingen som kan si meg hva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 skal høre med bmw-folka på jobben, kanskje de kan fiske frem noe svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Jeg vet, jeg vet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 da vet du hva du har å gjøre mister! spit it out! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Hehe. Det er bare den avtagbare kroken som er forskjellig, heldigvis. Den forrige E39'en jeg kjøpte, hadde orginalt avtagbart feste. Men det hadde blitt satt på M-tech rundt om like før jeg kjøpte den. Og siden M fangeren bygger litt lenger ned, fikk jeg ikke kroken helt opp så jeg fikk den i lås. Så det er bare kroken som er litt lenger faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 hmm... men jeg har en krok jeg skyver innover, ikke oppover :S kanskje det har noe med at den egentlig er tysk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Det er jo selvfølgelig forskjellige hengerfester da. Litt vanskelig å si, når jeg ikke vet hvordan ditt ser ut. Jeg hadde iallefall westfalia, og der er det som jeg beskriver. Kjedelig om det ikke passer overens hos deg evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Og d var turing du hadde RS? Er westfalia gs har også mener jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 hmm... da må jeg skaffe meg nytt hengerfeste hvis det ikke passer med m-fanger da? faen... kan heller ikke se tauekrok i utstyrslista på første side, så virker som det er ettermontert i tyskland en gang.. evt kanskje det går ann å space den litt nedover? hvis den går innenfor fangeren da riktignok, må sjekke litt på det her i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Og d var turing du hadde RS? Er westfalia gs har også mener jeg:) Jepp, her er det kun touring av E39 som gjelder. gs har vel både westfalia og det andre merket mener jeg. hmm... da må jeg skaffe meg nytt hengerfeste hvis det ikke passer med m-fanger da? faen...kan heller ikke se tauekrok i utstyrslista på første side, så virker som det er ettermontert i tyskland en gang.. evt kanskje det går ann å space den litt nedover? hvis den går innenfor fangeren da riktignok, må sjekke litt på det her i morgen!! Tauekrok mener du? Den skrues jo inn i forankringen til fangeren. Ikke ta sorgene på forskudd. Det var bare rundt en cm som manglet hos meg, så for alt jeg vet så kan det passe hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 ja, får vel se når jeg skaffer meg fanger;) mente hengerfeste, bare søkte endel rundt på tow hitch, så ble hengende igjen i engelsken mye rare kombinasjoner de har over i statene på dette forresten :S da de ikke har vanlig avtagbart som vi har, de kan ikke bruke det heller, da den kroken deres er større enn vår (metric vs. inch) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå