Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Du som har avtagbar krok og tds.. Vet du om denne passer eller går å bruke med m-fanger bak? Den har eget delenr mn hva er forsjellen ? Hadde krok fra standard fanger på sedan tdsn min utn no problem.. Peiling du? Eller vet åssn kan finne d ut? Gs hadde ikkeno svar på hva såm er forsjellen.. Vil ha krok å satans ventetid på dn til m paketet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det er bare den avtagbare kroken som er forskjellig, heldigvis.

Den forrige E39'en jeg kjøpte, hadde orginalt avtagbart feste. Men det hadde blitt satt på M-tech rundt om like før jeg kjøpte den. Og siden M fangeren bygger litt lenger ned, fikk jeg ikke kroken helt opp så jeg fikk den i lås.

Så det er bare kroken som er litt lenger faktisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... da må jeg skaffe meg nytt hengerfeste hvis det ikke passer med m-fanger da? faen...

kan heller ikke se tauekrok i utstyrslista på første side, så virker som det er ettermontert i tyskland en gang..

evt kanskje det går ann å space den litt nedover? hvis den går innenfor fangeren da riktignok, må sjekke litt på det her i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og d var turing du hadde RS? Er westfalia gs har også mener jeg:)

Jepp, her er det kun touring av E39 som gjelder. :D gs har vel både westfalia og det andre merket mener jeg.

hmm... da må jeg skaffe meg nytt hengerfeste hvis det ikke passer med m-fanger da? faen...

kan heller ikke se tauekrok i utstyrslista på første side, så virker som det er ettermontert i tyskland en gang..

evt kanskje det går ann å space den litt nedover? hvis den går innenfor fangeren da riktignok, må sjekke litt på det her i morgen!!

Tauekrok mener du? Den skrues jo inn i forankringen til fangeren.

Ikke ta sorgene på forskudd. Det var bare rundt en cm som manglet hos meg, så for alt jeg vet så kan det passe hos deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, får vel se når jeg skaffer meg fanger;) mente hengerfeste, bare søkte endel rundt på tow hitch, så ble hengende igjen i engelsken :P mye rare kombinasjoner de har over i statene på dette forresten :S da de ikke har vanlig avtagbart som vi har, de kan ikke bruke det heller, da den kroken deres er større enn vår (metric vs. inch)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...