Tzunami Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Den blir ikke hårete matt svart nei tror den blir en pen og småfrekk bil tilslutt ix / xDrive hipp som happ Neida, vet det er forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Pris ser du for deg på Fk Street? Jeg må bytte demperene og vurderer sterkt å hive på coilovers når jeg først er i gang ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Tenkte meg 3-4k for de egentlig bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Justerbart kun høyde eller stivhet på disse også? Hvor mye senker disse og hvilken kvalitet er det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Er kun høyde på disse, men har lest meg frem til at de er overraskende bra til en billig penge! Er prat om de her: http://www.audi-sport.net/vb/a3-s3-foru ... overs.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Skal du foliere selv!!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 En kamerat som nettopp solgte folieringsfirma i stockholm, han kunne ta på seg jobben gratis! både siden jeg blir med, og da blir det god reklame for han Han skal starte litt på si med det igjen, så om noen her inne vil ha foliering til en bra pris så vet jeg hvem dere skal prate med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Har han lyst til å utfolde seg på en F30 tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 godt mulig det Du får følge med her når våren nærmer seg. Skal nok oppdatere med litt bilder kan du tro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 hvordan føles det å være min bitch? Haha:p du må jo ha rett iblant du også nå var det vel jeg som hadde rett her da, men wicky som kom med forklaring på hvor den var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 assa....wannabe whateverest!! Jeg hadde rett! Hvem tror du fikk æren av "månereise"? De som "lagde teknikken" på flyet eller de som faktisk VAR på månen? nettop...jeg hadde rett.. Så deg idag tzunami... rundkjøringa ved jobben din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Da har man bestilt folie for helfoliering, senkesett og fangere.Men takket være min heller dårlige tyskkunnskap så la jeg ikke merke til den lille linjen hvor det sto at bakdempere ikke passet til touring :S Så da har jeg et sett med FK Street jeg ikke får brukt/passer til sedan... Enten bruker jeg fordemperne, da de er like, og får tak i noen senkefjærer bak, eller så selger jeg de og kjøper nye coilovere som passer til touring uten edc. Noen som er interessert i FK Street coilovers til sedan? Er det ikke er det ikke luftfjærer bak på bilen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39099520 delebil til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Nei den har faktisk ikke nivåregulering bak :S men det gjør ingen ting, mindre som kan gå istykker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Da bestilte man like så gjerne takspoiler også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå