Tzunami Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Skal hente og sende det på fredag, så er nok solgt allerede ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Når skal du komme og titte på femmern min og sparke litt dekk? tror forresten demperne er ødelagte på den...den er til tider veldig humpete... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Foran eller bak? hvis det er foran, så kan du få mine når jeg bytter.. Vi kan alltids treffes til uka? blir mye overtid denne uka, og hyttetur i helgen, så har en tight schedule nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 aner ikke...tror den bare...humper... generelt Ja vi ser an når vi har tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Hvis ikke får du kjøpe deg coilovers da får det til ganske overkommelige priser på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Jeg er mer fan av "mindre jobb mindre kostnad"...går ikke an å kappe fjører på e39 heller tror jeg...men den er "lav"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Skader ikke å holde kostnadene nede nei men tror jeg lider av en eller annen sykdom Jeg tror mottoet mitt er "Må ha det, bare må ha det" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Da har jeg fått litt farge på takboksen forholdene var ikke helt bra for en feilfri lakk, men det er ikke så viktig for min del akkurat nå. Støvete og kaldt Som dere ser så var det samtidig med bremseskift på en annen bil, rett ved siden av. Så ikke helt de beste forholdene Får også slenge med et km-bilde fra tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 lakket med box eller? fått tuna diseldyret ditt nå da?` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 er med sprayboks ja tatt en enkel og billig løsning har ikke fått det enda jobbet fra morgen til kveld, pluss lakket dette, og det er alt jeg har gjort denne uka kanskje i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Var og hentet noen pakker på posten ista, montro hva denne til touringen er for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Får slenge ut et bilde av bilen med takboks også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Er forresten ikke lov å kjøre rundt med tauekrok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Er da lov om det er jeg som leker bergingsbil? neida, har bare ikke tenkt på det:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 er no regler om "skarpe kanter mot myke trafikanter"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå