Tzunami Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 åja, sånn ordentlig lov ja, trodde du mente "lov" som i "wicky sier at det ikke er lov"-kinda thing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 hahahah bra jeg har mine egne lover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Leste raskt gjennom hele tråden, da jeg vurderer akkurat samme bil selv. Hatt mye problemer med den eller? Noe tull med dieselpumpa på 525TDS? Har lest flere annonser hvor selger sier at pumpen lekker. hehe, ble fett med takboksen. Har lyst på E39 Touring brukis selv. Syns du skal smelle på M-sport fanger foran snart, syns det ser en smule merkelig ut med facelift lykter og preface fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Har egentlig ikke hatt noe problem med høyttrykkspumpa i det heletatt fant ut at det er et vanlig problem, at den "kutter" og faller ned på tomgangsturtall, men det skjer jo ikke ofte, de gangene det har skjedd har det vært i kombinasjon med cruisecontroll, men ikke noe farlige greier Takboksen ble jeg ganske fornøyd med blir kanskje å senke den litt, så den kommer lavere M-fangere kommer om ca 2 mnd, da jeg folierer samtidig, så blir veldig mye som skal skje samtidig på denne, og det blir gromt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Hehe, ok. Trodde det kanskje var en kjent feil på disse bilene. Cruisecontroll bruker jeg aldri uansett så det går nok greit. Skal du foliere hele bilen? Hvilken farge eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Det får man se når den er foliert kan jo ikke fortelle alt heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Hobbykveld = vask og skruing, så da ble det litt fikling i går skulle montere en liten svart boks, så nappet av innsuget, og byttet samtidig glødeplugger innsuget ser fortsatt veldig bra ut, og glødepluggene er friske og rene;) godt å vite at ting er i orden Gamle pluggene Ny vs. gammel Og så et bilde av ren og pen bil! (uten slepekrok, wicky ) La også merke til at boksen hadde krystaller på seg, mens bilen var helt fri og blank, selv før jeg startet den i dag tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Mere krutt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Ja, en helt annen bil å kjøre har fortsatt mer å justere på, men fikk ikke gjort mer i går, så skal ta det senere. Men mer krutt er det absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Volvo med tauekrok er tøft.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Hvor mye mer effekt fikk du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Den sier at man skal få 173hk og 340nm, men den skal nullstilles ved montering, og så justeres, så nærmer meg 173 iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Funker bra disse boksene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Automatgir du har? Må teste det mot min orginale 525.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Fiiin bil, men du må kjøre saktere ved sæter..får jo ikke sett bilen ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå