Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Leste raskt gjennom hele tråden, da jeg vurderer akkurat samme bil selv. Hatt mye problemer med den eller? Noe tull med dieselpumpa på 525TDS? Har lest flere annonser hvor selger sier at pumpen lekker.

hehe, ble fett med takboksen. Har lyst på E39 Touring brukis selv. :)

Syns du skal smelle på M-sport fanger foran snart, syns det ser en smule merkelig ut med facelift lykter og preface fanger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke hatt noe problem med høyttrykkspumpa i det heletatt ;) fant ut at det er et vanlig problem, at den "kutter" og faller ned på tomgangsturtall, men det skjer jo ikke ofte, de gangene det har skjedd har det vært i kombinasjon med cruisecontroll, men ikke noe farlige greier ;)

Takboksen ble jeg ganske fornøyd med :D blir kanskje å senke den litt, så den kommer lavere ;)

M-fangere kommer om ca 2 mnd, da jeg folierer samtidig, så blir veldig mye som skal skje samtidig på denne, og det blir gromt tror jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hobbykveld = vask og skruing, så da ble det litt fikling i går ;) skulle montere en liten svart boks, så nappet av innsuget, og byttet samtidig glødeplugger ;) innsuget ser fortsatt veldig bra ut, og glødepluggene er friske og rene;) godt å vite at ting er i orden :)

20130123_184703.jpg

Gamle pluggene

20130123_192215.jpg

Ny vs. gammel

20130123_184648.jpg

Og så et bilde av ren og pen bil! :) (uten slepekrok, wicky :P )

20130124_094735.jpg

La også merke til at boksen hadde krystaller på seg, mens bilen var helt fri og blank, selv før jeg startet den i dag tidlig :P

20130124_094739.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...