wicky124 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 njeeh....bmw mangler soltak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Hehe sedan bør ha soltak, touring føler jeg ikke trenger det på samme måte, er så mye større innvendig allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Så vikepliktskilt nå Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Har nå fått enda litt deler;) fangere, speil, coilovers og ///m dørlister;) bilder av delene kommer, har bare ikke pakket ut ordentlig enda:p merker iallefall at der nærmer seg sommer nå! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Vikeplikt fra bilia eller der oppe på hovedveien? Ingen høyreregel? Og ja...LENGE til sommer..tro meg... Og må få til den kebaben snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Torsdag? På folkets 11:00? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 well..maybe maybe...Må jeg ha med femmern eller kan jeg komme i bringebær rød C3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Haha:p tror jeg overlever c3'n:p Sjefsfordselgern på jobben kjører c1 leiebil nå, siden focus st'n han tok ut som firmabil på fredag hang seg på gassen et par timer senere:p så du er ikke alene om å kjøre liten fransk shit:p Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Vet ikke hvor lenge jeg skal beholde bilen min i org effektstand. Hvordan er TDS motoren lydmessig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Det skjønner jeg:) lydmessig er det litt for "bråkete" fra motorrommet, men er en pen eksoslyd, man hører at det er en 6'r blir bra med litt bedre eksos snart også Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Jeg hater seriøst disel lyden.. Den er trist Må vel Handle meg noen M5 replica speil med varme og alt sånt drit som går. motoren i speila mine er gåen + varme på ene siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Tatt noen bilder nå i kveld, kommer snart; ) fy flate rs gt'ne passet godt på touringen!! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Da kommer bildene fra kveldens lille shoot Først fra hobbykveld, tenkte jeg måtte prøve på RS GT'ne, og det falt mildt sagt i smak! Bare synd jeg ikke satt på alle 4, for de ser jo gigantiske ut mot 17"erne foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 De felgene var fine på bilen. Veier de mye ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 De veier utrolig lite til å være 20"! sykelig lette faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå