Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Imolarød touring med svart tak ja, har drømt om det siden jeg begynte å tenke tanken om touring. Husker jeg snakket med lasseln om det for et år eller 2 siden, så planen var jo egentlig det, men folie ble såpass mye billigere så var ikke noe spørsmål, og da ville jeg velge noe mer "sprøtt"

Det jeg ikke visste noe om var at jakobm5, som i høst kjøpte en 525tds Touring han også, allerede har hatt den planen lenge, og holder på å lakke sin imola! :P så tror det blir to tøffe E39 touringer å se på GS i bud i år! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å bli utrolig gromt :) tenker hjula kommer til å sitte som ett skudd med den fargen og senk ;) grommeste bruksbilen da :P

Tror det blir et pent og tøft utseende til slutt ja;) samt mandig senk, så blir det en from bruksbil ja! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imolarød touring med svart tak ja, har drømt om det siden jeg begynte å tenke tanken om touring. Husker jeg snakket med lasseln om det for et år eller 2 siden, så planen var jo egentlig det, men folie ble såpass mye billigere så var ikke noe spørsmål, og da ville jeg velge noe mer "sprøtt"

Det jeg ikke visste noe om var at jakobm5, som i høst kjøpte en 525tds Touring han også, allerede har hatt den planen lenge, og holder på å lakke sin imola! :P så tror det blir to tøffe E39 touringer å se på GS i bud i år! ;)

Stemmer. Hugo Hef leverte vel lakk der i helga tror jeg, eller var det på mandagen.

To tøffe Touringer bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk ;)

Du har jo nok annet stæsj å kose deg med du da? :P

Hehehe, joda! :D Men mye vil ha mer har jeg hørt rykter om.. :lol:

Jeg synes du skal ta å gi meg noe tips til hva jeg kan gjøre med min snart, for smaken din er HELT korrekt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...