Tzunami Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Imolarød touring med svart tak ja, har drømt om det siden jeg begynte å tenke tanken om touring. Husker jeg snakket med lasseln om det for et år eller 2 siden, så planen var jo egentlig det, men folie ble såpass mye billigere så var ikke noe spørsmål, og da ville jeg velge noe mer "sprøtt" Det jeg ikke visste noe om var at jakobm5, som i høst kjøpte en 525tds Touring han også, allerede har hatt den planen lenge, og holder på å lakke sin imola! så tror det blir to tøffe E39 touringer å se på GS i bud i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Kommer til å bli utrolig gromt tenker hjula kommer til å sitte som ett skudd med den fargen og senk grommeste bruksbilen da Tror det blir et pent og tøft utseende til slutt ja;) samt mandig senk, så blir det en from bruksbil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Pent! Ja må jo prøve å holde en grei standard på bilene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Imolarød touring med svart tak ja, har drømt om det siden jeg begynte å tenke tanken om touring. Husker jeg snakket med lasseln om det for et år eller 2 siden, så planen var jo egentlig det, men folie ble såpass mye billigere så var ikke noe spørsmål, og da ville jeg velge noe mer "sprøtt" Det jeg ikke visste noe om var at jakobm5, som i høst kjøpte en 525tds Touring han også, allerede har hatt den planen lenge, og holder på å lakke sin imola! så tror det blir to tøffe E39 touringer å se på GS i bud i år! Stemmer. Hugo Hef leverte vel lakk der i helga tror jeg, eller var det på mandagen. To tøffe Touringer bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Tirsdag tror jeg han fikk lakken. Du kommer du også? Da blir vi 3! de tre amigo's Edit: tirsdag er jo i dag det tror han skulle få den i dag.. Hatt ferie et par dager, så henger ikke helt med enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Artig å lese dette Tzunami, for jeg har dialog med en som skal foliere for meg å Ikke i frozen blue, så slapp av hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Gøy! du vil ikke ha grønn cab altså? Er jo gøy når forskjellige biler har tilsvarende samme farge, men også gøy å skille seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 dette blir jo dritstilig! noen som tør å skille seg ut :D litt kjedelig når man åpner døra å ser inni da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Må jo det? Skal få lagt folien så langt inn som det lar seg gjøre, har jo litt ekstra folie så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 klart det ahaa.. ja da bør det jo bli greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Think so men kommer iallefall til å stå med dører og panser lukket på utstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Dette blir veldig kledelig.. Har altfor lyst å foliere min ellers så kjedelige Titansølve E46, men blir med tanken denne sesongen iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Takktakk Du har jo nok annet stæsj å kose deg med du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Think so men kommer iallefall til å stå med dører og panser lukket på utstilling hehe, folk vil garantert ønske å se inni!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Takktakk Du har jo nok annet stæsj å kose deg med du da? Hehehe, joda! Men mye vil ha mer har jeg hørt rykter om.. Jeg synes du skal ta å gi meg noe tips til hva jeg kan gjøre med min snart, for smaken din er HELT korrekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå