Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Ah, du som gjorde jobben litt lettere for meg da? ;) hadde vært ork om bakluka var der også :P kronglete å kappe løs gulvet når bakstillinga var oppe fortsatt, og jeg hadde bare med liten vinkelsliper :P

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Var nok det ;) du skal ha gulvet i touringen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer :) kjøpte eksosen fra den bilen, vet ikke om du rakk å høre den jeg? men den skal på m5'n, så skal den originale m5-eksosen på touringen :) Planen var egentlig en 4" på hver side bak, men fikk et såppass godt tilbud, så jeg endte med det istedet ;) da fikk jeg grommere eksos til m5'n samtidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo det! :P når jeg ser på lista over s62-biler til e30meet så er det ikke en eneste original m5 der :P enten e30 med s62, gjerne med ess-hjelp, eller m5 med pustehjelp og full pakke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer :) kjøpte eksosen fra den bilen, vet ikke om du rakk å høre den jeg? men den skal på m5'n, så skal den originale m5-eksosen på touringen :) Planen var egentlig en 4" på hver side bak, men fikk et såppass godt tilbud, så jeg endte med det istedet ;) da fikk jeg grommere eksos til m5'n samtidig :)

fikk ikke hørt lyden nei :/ men har hørt før, blir gromt ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gromt ja! :D er ikke helt i form om dagen, så noen dager hjemme fra jobb, men alikevel så vil man jo se resultater, så tok en liten flekk på ene felgen pgt begynte å pusse, først 400, så 800 vått, og jeg ser muligheter her ja ;)

Men siden dette er første gangen jeg pusser opp noen felger, så er det sikkert noen som har noen tips til meg? Bør vel dra rundt i sirkler f.eks?

Her er noen kjappe dårlige bilder:

Ett stykk nysgjerrig bikkje! :P

uqe2y8eg.jpg

parabyne.jpg

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på de "merkene her, det er vel et lag som ligger øverst, og som jeg må bryte igjennom. Er det bare å pusse til man ser mannen med ljåen? Pusser for hånd, det er vel det beste?

atume8eg.jpg

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde jeg hatt tilgang til noe sånt noe så :P har nå sittet siden jeg la ut bildet, og 10-15 minutter på det lille områtet, så er det endelig fritt for flekker, dette kommer til å ta tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...