nicklas 121 Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Ah, du som gjorde jobben litt lettere for meg da? hadde vært ork om bakluka var der også kronglete å kappe løs gulvet når bakstillinga var oppe fortsatt, og jeg hadde bare med liten vinkelsliper Sent from my toaster using Tapatalk 2 Var nok det du skal ha gulvet i touringen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Stemmer kjøpte eksosen fra den bilen, vet ikke om du rakk å høre den jeg? men den skal på m5'n, så skal den originale m5-eksosen på touringen Planen var egentlig en 4" på hver side bak, men fikk et såppass godt tilbud, så jeg endte med det istedet da fikk jeg grommere eksos til m5'n samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Da blir det grommelyd på emfemmern !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Måtte jo det! når jeg ser på lista over s62-biler til e30meet så er det ikke en eneste original m5 der enten e30 med s62, gjerne med ess-hjelp, eller m5 med pustehjelp og full pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Bare å stå på slik at du rekker treffet ja! Dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Stemmer kjøpte eksosen fra den bilen, vet ikke om du rakk å høre den jeg? men den skal på m5'n, så skal den originale m5-eksosen på touringen Planen var egentlig en 4" på hver side bak, men fikk et såppass godt tilbud, så jeg endte med det istedet da fikk jeg grommere eksos til m5'n samtidig fikk ikke hørt lyden nei :/ men har hørt før, blir gromt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Blir gromt ja! er ikke helt i form om dagen, så noen dager hjemme fra jobb, men alikevel så vil man jo se resultater, så tok en liten flekk på ene felgen pgt begynte å pusse, først 400, så 800 vått, og jeg ser muligheter her ja Men siden dette er første gangen jeg pusser opp noen felger, så er det sikkert noen som har noen tips til meg? Bør vel dra rundt i sirkler f.eks? Her er noen kjappe dårlige bilder: Ett stykk nysgjerrig bikkje! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Lurer også på de "merkene her, det er vel et lag som ligger øverst, og som jeg må bryte igjennom. Er det bare å pusse til man ser mannen med ljåen? Pusser for hånd, det er vel det beste? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 skal ta ytterkanten på felgene til e30 også.. dreiebenk måtte ha vært tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Ja hadde jeg hatt tilgang til noe sånt noe så har nå sittet siden jeg la ut bildet, og 10-15 minutter på det lille områtet, så er det endelig fritt for flekker, dette kommer til å ta tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 hehe, gjorde det på noen felger til en kompis .. tar tiiid!! samle litt kompiser og litt øl, så blir det nok greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Kan jo montere dem og heise opp bilen bak og sette den i gir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 mhm, vurderer å gjøre det selv faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Prøvde å bruke 400 som våtsliping, og tørke hyppig, virker som de mørkere områdene er slipestøv, som legger seg i sporene. Det funket iallefall mye bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Har du ikke tilgang til dekkbalanseringsmaskin? Mye enklere å feste de opp der og snurre mens du holder slipepapir e.l. mot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå