jacobsen91 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Tror jeg har hjemme, kan sjekke i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Great! var litt kjedelig når jeg skulle ut av bilen i dag tidlig, og satt med håndtaket i hånden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Great! var litt kjedelig når jeg skulle ut av bilen i dag tidlig, og satt med håndtaket i hånden Haha ser den! Har til alle 4 om du vil ha i tilfelle de andre blir ødelagt Har sikkert flere E39 deler du vil få bruk for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 du får sende meg melding på hva du har kan jo komme innom om du jobber på fredag? skal sote rutene først på morgenen, så kjøpe lakk til senterne, så kan jeg komme på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 du får sende meg melding på hva du har kan jo komme innom om du jobber på fredag? skal sote rutene først på morgenen, så kjøpe lakk til senterne, så kan jeg komme på besøk Høres ut som en god plan hvor soter du rutene? Skal sote mine selv snart tenkte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 RT Bilglass på Kalbakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 RT Bilglass på Kalbakken Okei blir spennende å se den helt ferdig Må få tak i coilovers til E30! Så si ifra om du vet om 1 sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Nå får du se å bli ferdig! ikke mer enn 18 dager til treff hihihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Jada jada glenn! Holder på for harde livet! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Sende? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Ja kan sende imorra tidlig jeg vist det ikke har ordnet seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Ja, ser hva jacobsen sier, så sender jeg deg melding Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Da er bilen levert til solfilm, takk til RT Bilglass! Jeg har også ribbet bagasjerommet på bilen, og gjort klart m5-gulvet, så i morgen blir det kapping og sveising samt etter det bærer det videre til foliering Hentet nettopp en rull med svart blank folie, så skal diffuseren bli fin også! Også har jeg kjøpt lakk til RSII-sentrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Så bra at ting skjer husk å ta masse bilder! gøy å se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Egentlig gjør han aldri noe siden vi ikke får se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Egentlig gjør han aldri noe siden vi ikke får se bilder enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå