jakobm5 Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 e vell slik du skal ha? lakkerte taket på en helt ny en igår jeg men i va litt skuffa over komforen i ny bil
Tzunami Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Skrevet Juni 6, 2013 Den ser utrolig bra ut Hadde også tenkt å ha ///M striper i nyra, men du kom meg i forkjøpet gitt Takk for det Er verken første eller siste som kommer med slike striper, så er bare å kjøre på Nyyydelig Thx mate Nå fikk jeg lyst på e39 touring! dritbra Kult! e vell slik du skal ha? lakkerte taket på en helt ny en igår jeg men i va litt skuffa over komforen i ny bil [ Bilde ][ Bilde ] Er nok ikke samme comfort som i e39 gitt :/ men overlever vel det, blir spennende å se når jeg får bestilt, tenkte å prøvekjøre på fredag
jakobm5 Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 helt klart en morsom bil da ikke misforstå men touringen er en anen klasse komfår selv med senk;) hva slags farge tenker du? ble tøff med hvit å sort tak:) kan sende deg ett bilde med alt montert, kjøpte leppekit å til denne å coilovers å diversje:=)
Tzunami Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Skrevet Juni 6, 2013 Stemmer nok det ja blir rart å gå fra min 3'de e39 til en "japsebil" Tenker meg den mørkeblå fargen, selv om den hvite er lekker den også! du får sende bilde når du får montert litt!
Tzunami Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Skrevet Juni 6, 2013 Takktakk Var veldig mørkt i går, og stoppet kun for noen kjappe shots, så ble ikke noe syke bilder akkurat, men ble fornøyd med noen av de iallefall
Mr Mykland Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Jakobm5 så det er du som driver å hjelper hugo å lakke Ble bra det Kan det stemme at du har lakket en E39 med hvit "kammo"?
jakobm5 Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Jakobm5 så det er du som driver å hjelper hugo å lakke Ble bra det Kan det stemme at du har lakket en E39 med hvit "kammo"? stemmer,,, den e39"n du snakker om er foliert den;)
adne95 Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 herregud for en deilig bil de bilda fikk meg virkelig te å angre på at jeg kjøpte en annen
Tzunami Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Skrevet Juni 6, 2013 Hehe Gøy å høre! Er bare å selge og kjøpe denne det
Robkill Skrevet Juni 7, 2013 Skrevet Juni 7, 2013 Møtte deg ved Abildsø i stad! Om du så en i Saab som hilste
Tzunami Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Skrevet Juni 13, 2013 Møtte deg ved Abildsø i stad! Om du så en i Saab som hilste Mye mulig, men tror jeg var i min egen verden gitt Fikk byttet fremre eksosrør i går, da fleksirøret var gått tvers av ble endel bedre å kjøre nå, mindre bråk og noe bedre drag Var på tide ja mye mindre susing og rasling i eksosen
Tzunami Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Skrevet Juni 23, 2013 Jeg var ute med en kamerat og tok litt bilder for noen helger siden, så får slenge ut noen her da Han har nettopp pusset og lakket opp sin e34 525tds touring, samt overhalt motoren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå