Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei men biter ikke skikkeli.

Skiver og klosser er nye .

Må trå hardt for og skrubbe.

Er litt bedre når dem er varme.

Skrevet

Hehe trenger vel ikke ny clutch for og få bedre brems ??

Ante meg at det ble litt mye.

Ser at 330 har grøvre aksler ...

Får vel kjøre saktere da så holder det vel .

Skrevet
nye svingarmer bak, nye nav, hjullager, diff, drivaksler, girkasse, svinghjul og clutch, og selve hådbrekksmekanismen :)

jeg skal til med denne oprasjonen selv.

foran ser det ut til å være bolt-on, men ser nå at det er forskjellig svingarmer bak.

dette burde ikke være umulig å få til uansett med litt kreativitet. eventuelt lage en adapter til calipteren bak og få festet ankerplata.

har du prøvd på dette selv og funnet ut at det ikke er mulig å få til uten å bytte alt du har nevnt?

Skrevet

men hvorfor i det hele tatt bytte svingarm nav osv. om man bare vil ha bremsene?

er det dette du har prøvd på? eventuelt hva var det som ikke passet.

du kommer med veldig lite detaljer om hva som ikke passet..

feks..

passer ikke skiva på navet? passer ikke kalipperen i festene på svingarmen?

om man ønsker en komplett bakstilling fra 330 er en ting, men å tilpasse et par kalippere kan umulig være så vanskelig.

Skrevet

Nei altså håndbrekket vil ikke fungere. SKivene i seg selv passer rett på (så fremt du har nye kalipere for disse. men de er mye større innvendig og derfor tar ikke skoa.

Og det går ikke bare å flytte over skoa.

Skrevet

oki, da må man finne på noe som gjør at skoa passer:)

jeg har de fleste delene som skal til liggende som skal til for å bygge om bak, men venter på at kalipere foran skal komme i posten da jeg vill bygge om foran først.

jeg har sko, monteringsett, ankerplate, skive, klosser og kalipere til bak fra 330 liggende som jeg tenkte å montere. da får man bare prøve å sette sammen å se hva som må moddes for å få brekket til å ta.

takker for bedre svar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...