lassedahlberg Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Ble spontan kjøp forrige helg i Oslo, en BMW E92 320d 2008 svart metallic (km.stand: 90 000 eneste "skaden" var to steinsprang i panser. Blir å hive på noe styling etterhvert så tenker jeg bare dokumenterer det her:) Bilen sto på 17" msport med nye helårsdekk, fikk med 20" "BS black edition" (tror jeg dem het) ene felgen har fått seg en kakk så treng oppretting, mulig dem blir lakkert sort matt, ikke helt sikker. Sort grill kjøpt og betalt av forrige eier. Bilen er importert fra Tyskland i sommer hos BMW forhandler med full historikk, forrige eier har hatt den i ett par mnd da han måtte selge den billig pga utenlandsstudie/boligkjøp. Bilen har av utstyr (utdrag): Fuelsave (automatisk start/stopp) xenon Tåkelys BMW business stereo med auxinngang manuell aircondition anlegg oppvarmede seter sportseter dieselpartikkelfilter 17" og sort grill, dagen jeg hentet den 14/9 Hjemme med 20" Det som skal på bilen er spoiler, bakrutesenker, soting på vindu og lykter, BSR chip, digital airconditionstyring, to-din skjerm. prioritert 1: spoiler, soting og bakrutesenker 19/9: Bestilt carbon spoiler på ebay. 20/9: Bestilt sotfilm til baklys, frontlys og tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Veldig flott bil, men litt for mye sort. Ser grådig billigt ut. Felgene skulle nok hatt alu kant eller alu spiler. Grill med krom kant er heller ikke feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 fuelsave er det værste eg har sett på min bmw...om du har kjørt litt hardt å stopper å motoren slår seg av... I lengden kan det medføre ødelagt motor eller noe siden turbo ikk for kjølt seg ned. Enig med Reef at felger ikk passer helt inn, kunne fått deg karbon emblemer på panser og bakluke kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassedahlberg Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Veldig flott bil, men litt for mye sort. Ser grådig billigt ut. Felgene skulle nok hatt alu kant eller alu spiler. Grill med krom kant er heller ikke feil hmm, kanskje, får se hva det blir, blir mafia i første omgang tror jeg tror jeg:) felgene blir i allefall ikke seende slik ut til sommern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassedahlberg Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 fuelsave er det værste eg har sett på min bmw...om du har kjørt litt hardt å stopper å motoren slår seg av... I lengden kan det medføre ødelagt motor eller noe siden turbo ikk for kjølt seg ned. Enig med Reef at felger ikk passer helt inn, kunne fått deg karbon emblemer på panser og bakluke kanskje? Har ikke vært plaget med det så langt, samme bilen du hadde? Hadde kanskje ikke vært så dumt, fåes jo billig på ebay:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 har 1 serie men har fuelsave og. Noen ganger har jeg lekt med bilen og når jeg skal nett stoppe så slår motoren seg av. redd turboen kan ryke så slår alltid av fuelsaven:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå