Zaphod Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Preparation f mobile phone w Bluetooth Noen som kan forklare meg nærmere hva dette betyr? Vet bilen ble solgt ny med integrert telefon men mangler selve enheten i midtkonsollen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Bump? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Er det E39 det er snakk om? Hva er det som mangler? Er der bare en innsats, som ikke er dokking? I såfall så er det helt vanlig, har det selv. Og det er bluetooth HF.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Er E39 ja, mangler selve telefonen i midtkonsollen, dockingen er der Er import bil så har bare tyske manualer så da der heller ikke så lett og lese seg til ting dessverre for min del.. Ettersom du har kjøpt deg samme bil, vet du hvordan man slår av varslet for nyheter? Min piper hver time kl xx:59, og fikk fortalt at det var for å varsle nyheter på radio Har stor kjørecomputer med navi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Slik ser min midtkonsoll ut: Om jeg tar ut denne "skålen" så er der kontaktpunkt til og sette nedi holder til tlf, så jeg kan ha en stående der om jeg har lyst og ha en fast, men hvorfor det når man har BT? Om du har navi skjerm så skal det være en meny som heter "Telephone" der. For og pare tlf til bilen så gjør du som følger: 1: Tenning av, trykk på knappen på midtkonsollen, og hold inne i ca 3 sek 2: Fortsett og hold inne og slå på tenning hakk 1 3: Hold knappen ca 4-5 sek etter tenning i hakk 1 Da skal de 3 diodene oppe til høyre på skjermen blinke rød/gul/grønn og det står Bluetooth pairing på skjermen og i speedometer om du har stort display der. Da er det bare og søke med tlf etter bilen og koble til, du må ha en kode for og koble til, den finner du i instruksjons heftet. På min står det stiftet inn i bruksanvisningen for BT og der er et eget stort kort med info og koden. Taster inn denne og så spør tlf om bilen skal få bruke tlf bok, trykker ja og alt er ferdig. Da kan du gå inn på "Telephone" og bla i tlf bok. Du svarer med knappen på rattet som har samme logo som knappen på midtkonsollen. (Eller trykker på røret på skjermen.) Dette er selvsagt om du har alt likt som meg.. Ang den gongen hver time, så går du på SET på skjermen, og helt i bunn nest nederst mener jeg så er der noe som heter MEMO, denne skal stå off. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Takker og bukker for hjelp, da skal jeg ut å prøve i morgen og se om jeg blir noe klokere:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Takker for all hjelp Alpejohn, alt fungerte akkurat som du sa så når har jeg jo plutselig handsfree i bimmern å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Flott Har ikke sett så mange E39 som har BT HF, men det er veldig greit og ha En annen ting er at den boksen vi har som utgjør BT HF, de startet med dette i 2003, så vi har den første modellen av denne boksen, og den er igrunnen veldig dårlig. Der finst 13 versjoner av denne boksen, og den siste har mye bedre lyd kvalitet, og bedre kompatibilitet med telefoner. Jeg har vurdert og kjøpe, men de koster ca 3500,-, så jeg har vel EGENTLIG slått det fra meg. Og, der finst en oppgradert microfon, den er ikke dyr. Finner veldig mye info om denne HF på www.bimmernav.com, der har de også en butikk som selger både boksen og microfon. I tillegg til mye annet stilig Tror jeg skal bytte microfonen, så kan vertfall folk høre meg godt, lyden er så som så, den funker jo ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Ja fikk skrevet ut utstyrslisten min og lurte på hva i alle dager det var, viste ikke at E39 kom med det Fikk koblet opp telefonen og tok en samtale som fungerte greit men har ikke testet mer en det enda, får prøve litt framover og se Greit og vite om mulighetene for å oppgradere hvis det blir for frustrerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå