Geirarnes Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Er det noen som vet om man kan ettermontere dette? Ligger most (fiber kabel e.l) ferdig trekt og er det mulig og programmere selv for å åpne for denne muligheten? Grunnen til at jeg lurer, er at jeg vil montere inn Dension Gateway 500s BT. Dette må visst kobles på cdc most kabel og da må vel også cdc programmeres inn.
awt Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Bilen har most-kabel om den har utstyr som trenger denne, f.eks. bluetooth eller head up-display. Kabelen må likevel kobles i fra på f.eks. navien, kobles til innom veksleren, og så en ny kabel tilbake igjen.
Geirarnes Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Okei da høres det ut som jeg har most kabel da jeg har bluetooth i bilen (men da kun telefon) det jeg vil ha er musikk avspilling via bluetooth. Noen som vet om andre muligheter enn dension gateway?
awt Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Combox er en annen mulighet. Dette er en dings som erstatter bluetooth-modulen og kom/kommer originalt på bl.a. e9x 3-serie og e8x 1-serie. Ettersom den aldri ble levert originalt på e60 er det litt mer avansert koding som skal til her i tillegg til at navigasjonen må ha rett software.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå