Bimma /// Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Ikkje akkurat bmw deler men Har liggende 2 stk Stance works skiltplater .. Nye !! Fint og bruke på treff osv .. Mål 30 x 16 300 ink frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 hvordan er det og få tak i skilter som passer til disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Tar jeg ikke helt feil er disse tilpasset amerikanske skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 hvordan er det og få tak i skilter som passer til disse? Går ann og lage sine egne skilt på nett ( Lator skiltfabrikk eller andre plasser ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Tar jeg ikke helt feil er disse tilpasset amerikanske skilt. Det kan godt hende 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 ja, de er tilpasset amerikanske skilt, men jeg kjenner ikke til noen her i landet som lager skilter i den størrelsen, derfor jeg lurer om du, eller noen andre vet om noen, for da kunne det vært intresant og kjøpe de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 hvordan er det og få tak i skilter som passer til disse? Det er ikke mulig å faktisk få det på biltilsynet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Ellers kan du se her... Hos oss kan du få Norske skilter i USA- utførelse.God kvalitet, og standard US størrelse. Du kan velge om du vil ha "Norway" øverst, eller valfritt stedsnavn. (Eller eget navn?) Velg om du vil ha allae 4 hullene, eller bare oppe/nede. Vi kommer med en nettside på dette etterhvert. Intro pris kr 750.- for et sett skilter. + frakt. Ta kontakt på tel: 98434142, eller bror@mimer.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Du får us skilter i sverige også http://www.showplate.se/butik/product_i ... 205ecaff9c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå