treogtredve Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Nødvendig med bytte av girolje på en BMW 316 E21? I følge intruksjonsboka bør olje byttes i kardangen og girkassa hver 30 000km og da med SAE 90 til girolje og SAE 80 til oljen i kardangen. Kjøpte "Transmisjonsolje SAE 80W/90" fra Biltema, kan jeg bruke denne olja til begge deler ? Og en annen ting, det er 2 enorme unbracoskruer på girkassa som må åpnes for oljebytte! Hva verktøy trenger jeg ? Så store unbraconøkler er ikke å få tak i så vitt jeg vet ? Er vel snakk om 19m.m.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Biltema selger disse, eller så kan du låne av meg ...Hvis du bor i området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Edit: Dafuq, double post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
treogtredve Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Bor i Porsgrunn, litt langt ellers takk Har du linken til de nøklene, fikk bare 2 treff på biltema og de er altfor små Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Dele nr fra biltema er 71-020 Det var den jeg kjøpte. Sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
treogtredve Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Mange takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå