Gå til innhold

BMW E36 318TDS Touring --> 1665ccm Diesel BiTurbo prosjekt

Anbefalte innlegg

• Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet

Nei, har hatt nok og gjøre med mercedesen:) Men det blir grenrørsbygg og holset turbo før helgen;D Så update kommer meget snart:) 525tds turboen har klart seg på 2.3 bar siden jeg monterte den, men holseten leverer mye mere luft, så blir spennende og se:D 200hk skal den klare! Kamaksel med døgnåpnet ventiltider har jeg også fått en mega pris på, så her gir jeg meg ikke før råden kommer igjennom blokka! Ny motor er kjøpt inn for videre forsterkning og ekstra topp for porting er også i hus;)

Skrevet

Blir bra dette Daniel! Legge ut en update etter kveldens jobbing ;)

Bør vel også nevnes at turboen som står/stod på ble pensjonert? :P

Skrevet

Ja, som vi visste fra før av liker ikke den kjipe td04-11g turboen 2.3bar i lange tider...Så den slenger ut møe olje:D Greit av holseten stortrives på det trykket, så gøy og prøve dette ikveld! Masse bilder kommer;)

Skrevet

blir det ikke litt "feil" å kalle det en 328i-killer? skal vel ikke mye til for at en m51d25 tar 328/528 tror jeg, så ville kanskje satset mot noe med enda større motor? just my .20 ;)

Skrevet
blir det ikke litt "feil" å kalle det en 328i-killer? skal vel ikke mye til for at en m51d25 tar 328/528 tror jeg, så ville kanskje satset mot noe med enda større motor? just my .20 ;)

tenkte akkurat det samme :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...