andy91 Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Så ganske brutal ut den merca di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Den skyver helt greit den ja:) Blir bedre med nye matepumper, så får jeg nok 150whp ekstra:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devils Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Må si det at jeg hadde meget god sans for den merca de:P så til neste år kommer du til acr på www.sommertreff.no og kjører med merca de? er en del disel merca dær men ingen er i nærheten av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Er det noe framgang på BMW'en om dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsern6 Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Skjedd noe mere her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Nei, har hatt nok og gjøre med mercedesen:) Men det blir grenrørsbygg og holset turbo før helgen;D Så update kommer meget snart:) 525tds turboen har klart seg på 2.3 bar siden jeg monterte den, men holseten leverer mye mere luft, så blir spennende og se:D 200hk skal den klare! Kamaksel med døgnåpnet ventiltider har jeg også fått en mega pris på, så her gir jeg meg ikke før råden kommer igjennom blokka! Ny motor er kjøpt inn for videre forsterkning og ekstra topp for porting er også i hus;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Blir bra dette Daniel! Legge ut en update etter kveldens jobbing Bør vel også nevnes at turboen som står/stod på ble pensjonert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Ja, som vi visste fra før av liker ikke den kjipe td04-11g turboen 2.3bar i lange tider...Så den slenger ut møe olje:D Greit av holseten stortrives på det trykket, så gøy og prøve dette ikveld! Masse bilder kommer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 bilder ja:P er blitt slik nå at alt som ikke dokumenteres med bilder er usant;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 blir det ikke litt "feil" å kalle det en 328i-killer? skal vel ikke mye til for at en m51d25 tar 328/528 tror jeg, så ville kanskje satset mot noe med enda større motor? just my .20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 blir det ikke litt "feil" å kalle det en 328i-killer? skal vel ikke mye til for at en m51d25 tar 328/528 tror jeg, så ville kanskje satset mot noe med enda større motor? just my .20 tenkte akkurat det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Dette er ikke en 325tds da, er en 316,5tds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Dette er ikke en 325tds da, er en 316,5tds Ja, fader Tenkte jeg faktisk ikke på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 glemte jeg også da skjønner jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Haha, ja detter er ikke mer enn 1665ccm med gammel dieselteknologi:D Holder på og laste opp bilder nu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå