EDH_Performance Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Interessant, blir en drøy kullveps dette:) Ja, det kan man si! Blir spennende og finne hvor grensa ligger:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Selger du den gamle Holset'n da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Allerede montert på en isuzu 3,1td;) sorry, og er ikke lett og få tak i de heller da min ble kjøpt fra research and development avdelingen til holset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 men hva med bimmern da? er det noe fart der? Har du satt inn 606'en enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Rettelse: Holset turboen får man lett tak i, har en turbofrelst kompis som skaffer nye holsetturboer! Holset he211w koster 4000kr (god for 200hk på idi diesel) Holset he221w koster 5000kr (Denne er god for 300hk på idi diesel, er med billet hjul) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Det blir ikke bimmer med om606, ikke nok tid til det! så det blir videre bygging på mb 190'en;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Topic change:D Blir biturbo oppsett på denne lille dieselmotoren! Oppsettet blir en Garrett gtc1244vz som skal lade fra 1000-3000rpm og så tar Holset he221w over fra 3-6000+rpm! Effektmål blir nå oppimot 250+hk i motor, for håpe rådene holder:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 dette kommer til å bli villt! skal følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Med denne gtc turboen kan jeg lade trygt 2.5 bar allerde på 1500rpm, og mappet utfyller he221 turboen perfekt! Så disse to turboen i ett sekvensielt oppsett er perfekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Satt på i denne i dag, å den gikk godt! Selvom vi var 4 stk i bilen! Gleder meg til nytt oppsett!!! Sent from my vacuumer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messer Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 men et spørsmål, hva jør du med eksos? kjører du orginalt eller har du raka røret ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Har 3" dp og 2.5" rør, to potter:) har fått mye skryt av lyden av en hissig dieselmotor på 6000rpm:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messer Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Har 3" dp og 2.5" rør, to potter:) har fått mye skryt av lyden av en hissig dieselmotor på 6000rpm:D høres vilt ut går å tenker på å fjærne katalysatorn på min tds, men er usikker på om det er lurt mtp at jeg har bare en liten simons bakpotte men har du noe tips får å få den stakkars motoren til å dra bedre ved lav turtall?, tenker på å chipe den men er usikker på hvor jeg skall skaffe chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Jeg hadde rake rør på min originale 318tds helt til forrige EU-kontroll, var merker at bilen ble dauere med org eksos. Hadde faktisk ikke trodd at det skulle være merkbart, men det er det. Bråkte egentlig ikke noe særlig mer heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Flere bilder må få vi se etter hvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå