NBCustom Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 128cc er en god del.. til sammenligning mer enn en 535d får. 128ccm er jo mye det da. Men i forhold til ekstreme MBr er det lite. Da snakker vi typ 160-170cc og mer også Kjøpte du ferdigbygd pumpe? Eller bygde du den selv? Merca mi klarte 356 whp på 140cc, men har alt for liten fødepumpe...den skal kunne levere til over 500på hjula! Ja, jeg bygger pumpen selv;) Tøft hvilken kaross brukte du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Dette må følges med på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmdobbeltv Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Du får legge ut prosjektet av merca og alle de andre sjuke kjøretøya dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Mercedesen er en 190D med en OM606 med kompressor og turbo! Ligger i prosjekttråden på superturbodiesel.com;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Ikke ofte jeg interesser meg for diesel, men her må det følges med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Moro å se denne tråden her:D Jeg har fulgt nøye med på 190d tråden din på VACN og jeg digger det du gjør! Bra arbeid, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 gøy at du lager prosjekt tråd her Daniel! du kan dine saker godt, så det er moro å følge med på vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Her er nok det grenrøret jeg kommer til å bygge videre på! Rør diameter stemmer, lengden og plassering av turbo er bra:) Har kjøpt meg en eksospakning, så jeg kan lage flenser! Ellers blir det clutch oppgradering ikveld! Går ifra 215mm dobbeltmasse svinghjul til 228mm singelmasse svinghjul med ufjøret senter i lamell om alt går etter planen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 da jeg nylig har kjøpt meg diesel selv må jeg vel følge med her! tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsern6 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Gromt med dieselbygg. Virker som du har åpnet ei pumpe tidligere og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Mercedesen er en 190D med en OM606 med kompressor og turbo! Ligger i prosjekttråden på superturbodiesel.com;) Det var det jeg trudde. Du som er fra Sørlandet en eller anne plass? Har lest hele tråden der ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Ja, da ble det ett lettet m20 svingjul, måtte flytte over TDS startkransen og en 320 clutch! M20 svinghjulet veide ca 7 kg mot org TDS som veide 17kg!!!!! Bilen ble litt bedre å kjøre kan man si;) bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Ja, da ble det ett lettet m20 svingjul, måtte flytte over TDS startkransen og en 320 clutch! M20 svinghjulet veide ca 7 kg mot org TDS som veide 17kg!!!!! Bilen ble litt bedre å kjøre kan man si;) bilder kommer! høres bra ut, men hva slags ladetrykk snakker vi på denne motoren da? Må vel være av typen rikelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Havner vell fort opp i 2 bar+ hvis en skal forbrenne litt diesel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå