EDH_Performance Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 På tide med en uppdate her nå! I helgen har jeg bygd meg grenrør, montert en ny Holset he211 turbo og 3" downpipe. Har også montert intercooler og 3" rørgate! Gjenstår småplukk som blir fikset idag (søndag) og prøvekjøring blir veldig snart;) Har hatt en bitteliten test på vei og bilen virker veldig pigg:D Først ble det grenrør og plassering av turbo: Oljeretur måtte lages og eksoshuset måtte kappes litt i: Turbo er ferdig montert og wastegate er i funksjon, samt oljeretur og trykk er lagd: Flyttet radiatorfestene lengre inn: Intercooler og radiatoren er montert: Trykkrør er lagd: Downpipe i 3" rør er lagd: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Syke satan for en rå 318! mye har de kommi deg på ca for trimdeler? Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Den mekaniske dieselpumpen hadde jeg liggende. 11mm pumpehode til dieselpumpa fikk jeg som spons (verdi 2200SEK) Holset HE211 kr2000. grenrør gratis. rørgate er ikke så altfor dyrt. Innsuget fikk jeg. Ellers lager jeg alt av flenser og slikt på verstedet! Så alt i alt er det ikke mange ørene som brukes:D Kjøpte meg også en kliss orginal 318TDS, og skjønner godt hvorfor den ikke faller i smak! Får makan til dårlig karakteristikk på motoren skal du lete lenge etter:D Dau og slapp motor, uten noe form for gass respons...Nå var jo min bil chippet når jeg kjøpte den, og kjørte den ikke lenge som orginal så var gøy og prøve en orginal en:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Ahh, dette blir bra! Fine sveiser:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Looking good! Håper vi får ett aldri så lite youtubeklipp etterhvert Og ja, org 318tds er riiimelig daue greier. Jeg kjørte 50mil med min i går og savnet litt det å slippe å planlegge motbakker Ellers kjempefine biler, går jo sykt billig i org utførelse da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Rustfritt og TIG er en fin kombinasjon Ble en bra økt i natt, i kveld er vel alt på stell vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Jeg sender brakka mi nedover etterhvert jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsern6 Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Blir bare bedre og bedre dette her:) Gleder meg til film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Det her blir rått! ikke dum den 190n heller! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Ja, da var målet akkuratt nådd mtp topic på tråden! Med en clutch som slurer litt så slår vi 328i på samtlige 0-100 tider, 80-120 på 4gir :D Film og flere bilder kommer i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 rått daniel!! helt rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Ja, da var målet akkuratt nådd mtp topic på tråden! Med en clutch som slurer litt så slår vi 328i på samtlige 0-100 tider, 80-120 på 4gir :D Film og flere bilder kommer i morgen! *Liker* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Jeg er ikke akkurat størst fan av E36, og styrer som oftest unna de trådene... Men måtte jaggu svinge innom her, og synes dette virkelig var morro... Gleder meg til film og flere bilder! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Jeg er ikke akkurat størst fan av E36, og styrer som oftest unna de trådene... Men måtte jaggu svinge innom her, og synes dette virkelig var morro...Gleder meg til film og flere bilder! Stå på! Takk for det! Litt gøy og gjøre noe ingen andre gjør:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå