bjornar-a Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 ser på ETK at e30 m3 og e30 316 har samme hovedsylinder. ser og at slavesylinder er lik på de 2 bilene og. men på e36m3. altså 3 literen er det større slavesylinder. og hoversylinderen er jeg usikker på hvor stor er på e36 m3.
DBTm3 Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 ikke ifølge etk. jeg snakker om oljetrykk og oljetemp plasering her altså
bjornar-a Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 åja. sorry er det forskjel på de plassene? trodde de gikk til samme kanalen jeg?
DBTm3 Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 åja. sorry er det forskjel på de plassene? trodde de gikk til samme kanalen jeg? ja trodde det jeg også, så derfor skrev jeg ikke noe når jeg så det første gangen. jeg vet fortsatt ikke men kanskje det har noe å si.. mvh
bjornar-a Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 skal ha det i bakhode når jeg skal prøve litt må bygge meg noe eksos først så den kan stå og gå litt. enklere og prøve ut ting da. også må jeg koble opp føleren elektrisk. har bare putta ledningene i stikket til cd spilleren
SpiXi Skrevet Mai 1, 2013 Skrevet Mai 1, 2013 se her ja skjedd mye siden sist jeg var innom her ser utrolig bra ut lurer på om jeg skal sette inn s50 i e30 min og. men ser det er mye jobb med og få dette til
bjornar-a Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Skrevet Mai 1, 2013 jo takk for det er en del jobb ja. trodde det var mere plugg'n play en det var men man får kjøpt grenrør som passer rett inn. noe som sparer for MYE arbeid. har brukt en del timer bare på grenrøret. reste er stort sett som med m50 tror jeg bortsett fra BFK flyttinga da ser jeg ikke har oppdatert her på en måned nå. men har heller ikke skjedd stort. STOR pengemangel. (Nylakkert Cab) men den er straks ferdig så nå går all tiden til s50'n igjen men en ting jeg har gjort er og fjerne alle overflødige kontakter på ledningsnettet. så nå er det ca som er vanelig s50 uten SMG
bjornar-a Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Skrevet Juni 23, 2013 Her har det vert stille lenge nå. og har heller ikke skjedd stort. men har fått clutshen til og fungere bedre. så må prøve den litt sånn. gasswire og V-bands klemmmer er bestilt. så blir snart prøvetur på mere en tomgang motoren sviver kjempefint
bjornar-a Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Skrevet Juli 23, 2013 jaja. en liten uppdate her da. HAr hatt problemer med clutch. omen har kjørt litt. den går utrolig bra hadde ikek trodd det skulle fingere så bra. MEN. etter et pådrag sidelengs på andre gir helt ut til turtals kutt så kom det noen stygge lyder i motoren tuslet de 10 meterene tilbake til parkeringa på tomgang og stoppet den. åpnet oljefilteret, og hva fikker jeg? og brånselignende spon. og hva kan det være? jo rådelager tenker jeg. hva kan ha gått galt? eneste jeg har vært i tvil på under dette motor bygget er da jeg kjinnet oljetrykk. kan ha gått tørt for lenge da:-/ så en gang jeg får tid må jeg skru av bunnpanna og finne ut problemer :-/ FAEN!! men i sommer har jeg ikke hatt tid til noe. har kjøpt meg leilighet som pusses opp og må være ferdig til skolestart for dama. men skal prøve og finne tid snart
bjornar-a Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Skrevet Juli 24, 2013 Skrudde opp i dag og ja. det var rådebank:-(
bjornar-a Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Skrevet Juli 26, 2013 hyggelig det ja er bare og begynne på igjen. men denne gangen blir det fabrikk ny veiv. for vanskelig og finne brukt. også blir det smidd innmat. angrer på at jeg ikke bygde med det sist. men tror ikke det blir stort før vinteren igjen. skal prøve og få lastet opp noen bilder:-) men ble ikke tatt så mye da jeg var mest oppgitt under skruingen.
bjornar-a Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 el liten bilde uppdate. for og oppsumere litt av det som har sjedd i det siste. Fikk lappet i sammen noe eksos, ombygget orginal eksosen fra e36. fungerte bra og gikk stille og fint. så bilde av bunnpanna etter rådebanken: har heist ut motoren og fått den på motor bokken. men ikke begynt og skru den i fra hverandre enda. arbeidslysten er ikke på topp om dagen. men det kommer seg når snøen er på vei og den varme garasjen står og venter på meg
bjornar-a Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 Da har jeg gort litt igjen. og det var ikke bare rådebank i den. har noe som er dut som sjørtebank. men på alle 6 og bare på eksos siden. noen stygge riper. på nr 4 var den verst. det var også den som fikk bank. noen som har noen forslag om hva som kan være galt? syntes motoren snudde litt tungt når jeg var ferdig med bygget. men tenkte det skulle være sånn. Jeg fikk ikke lastet opp bildene mine her nå. skal prøve igjen seinere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå