bjornar-a Skrevet November 16, 2012 Forfatter Skrevet November 16, 2012 hehe. men hadde vært veldig kjekt om det bare var og kjøpe noen andre lager
bjornar-a Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 I dag har jeg slipt ned trøsten til orginalt og montert det i sammen. lager og shims er bestilt, så nærmer seg slutten her nå. m42 motoren som sitter i bilen nå skal etter vert ut. går veldig friskt og er ingen ulyder i den. så hvis noen er interessert er det bare og si ifra legger den ikke ut for salg før den er ute.
bjornar-a Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 skal ha en liten økt i dag og, så håper på og få lagt ut noen bilder i kveld
bjornar-a Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 har hatt en liten tur i garasjen i dag. Ramlager ferdig montert og dratt til. mangler de siste rådelagerene så kan jeg ta de og. Midlertidig montert innsuget igjen: Simring byttet: Så rengjorde jeg vanos enheten. var kjekt med tannbørsten til dama da
bjornar-a Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 nå kan jeg ta helg etter mye skruing. men mest på bruks bilen. fikk jeg prøvd og legge om dekk med startgass og motoren er ute av bilen og BFK'n er pusset litt på. det som står for tur er og skru ut traversen og org bfk. for så og begynne med modifikkasjoner god helg folkens
Pedi Skrevet November 25, 2012 Skrevet November 25, 2012 Nice! Virkelig flotte bilder... Men for guds skyld, rens tannkosten godt med cleaner og husk å få den på plass i tannglasset FØR hun legger seg... Ellers så blir det bare sjau...
bjornar-a Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 hehe. tror ikke ho merket noe gleder meg veldig til og heisen ned den lille 6eren men gruer med for plassen. var trangt nok og få ut 4'er med kasse.
diohrvik Skrevet November 25, 2012 Skrevet November 25, 2012 4er med kasse er da null stress:p m50 med kasse er ikke noe prob, bare sørge for å montere servo i etterkant bla. så tror nok s50 går bra jeg
bjornar-a Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 ja jeg har lest det en gang før. men da er ikke folk redde for og ripe opp verken motor eller motor rom? går bra med s50. men kassa skrur jeg på etterpå
bjornar-a Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 spørs om jeg får prøve det da. dere heiser den inn uten innsug, eksos og servopumpe da?og bruker sånn verktøy som man sveiver fram og tilbake hvor senteret på løftet skal være? kom ikke på hva det heter her..
Larsgunnar Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 Jeg brukte en sånn sveiv da jeg skulle heise oppi M20'en med gir i E30en, men det var faktisk ikke nok. Måtte være to mann, en til å heise ned og dytte motor mot torpedo, og en for å dytte giret ned og inn i tunellen. Denne hadde da innsug på, så det ble noen skrammer på fjærtårnet. Ble også noen skrammer oppå frontstykket. Men ellers var det ikke noen større problemer bortsett fra å få den såpass langt bak at den traff motorfestene.
diohrvik Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 komplett m20 og sånn sveive verktøy, er NULLPROBLEM:p Jeg er redde for å ripe opp og ødelegge ting, værste jeg vet. Har ikke løfta s50, men løfta ut m50 - komplett, uten servo, uten problemer. helling er selføgelig ønskelig, for å gjøre jobben enklere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå