Gå til innhold

kjøre uten termostat skadelig for motor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor skal alle fortelle hvor billig det er med termostat og hvor vanvittig enkelt det er osv..

er jo ikke det jeg spør om hehe

lurte enkelt og greit om det var skadelig for motor og kjøre uten termostat

svar=ja

jeg svarer=ok :lol:

Skrevet
Supert :-)

Neste gang du vurdere så dype spørsmål skjønner du nok svaret om du tenker deg om i ca 3-5 sek.

Så slipper du å vente på svar :lol:

må nesten :applause: vanvittig morsom helt sykt

Skrevet

men fra spøk til litt mer alvor. bilen min bruker ca 15-20 på og bli 80 grader. skal bruker en vannpumpe fra koed som jeg ikke tror sirkulere bra nok så har bestilt en ny fra gs nå får håpe det blir noe bedre så kan jeg sette i en termostat på 88

Skrevet
men fra spøk til litt mer alvor. bilen min bruker ca 15-20 på og bli 80 grader. skal bruker en vannpumpe fra koed som jeg ikke tror sirkulere bra nok så har bestilt en ny fra gs nå får håpe det blir noe bedre så kan jeg sette i en termostat på 88

Avhengig av temperatur ute kan min bruke like lang tid.

Skrevet

Hvis du bruker 15-20minutter på å få drifttemp tenker jeg vannpumpa di sirkulerer bra nok ;)

Skrevet

fikk byttet vannpumpe i dag å kan bare si at jeg kjøper ikke vannpumpe fra koed mer. den fra koed har et større hjul som driver hjulet med bladene inni en den fra gs. sånn at den fra koed vil ikke klare og sirkulere vannet godt nok med mindre du er på 1500 omd. mens den fra gs trenger ikke mer en tomgags turtall. har satt i termostat å alt funker :)+ varmeapp funker som det skal også nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...