Sondrusen Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Hei, skal ta noen bilder når jeg får sjangsen, men kan vel begynne med utstyrslisten S216A SERVOTRONIC HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S223A ELEKTRONISCHE DAEMPFER CONTROL(EDC) Electronic Damper Control (EDC) S245A LENKSAEULENVERSTELLUNG ELEKTRISCH Steering wheel column adjustment,electr. S248A LENKRADHEIZUNG Steering wheel heater S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Side airbags for rear passengers S265A REIFEN DRUCK CONTROL (RDC) Tyre pressure control (TPC) S316A AUTOMATISCHE HECKKLAPPENBETAETIGUNG automatic trunk lid mechanism S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Integrated universal remote control S352A DOPPELVERGLASUNG Insulating double-glazing S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roller sun vizor, rear lateral S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Interior/outside mirror with auto dip S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim Code Description (interface) Description (EPC) S441A RAUCHERPAKET Smoker package S455A AKTIVSITZ FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat adjustment, electric, driver's side S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Comfort seat with memory S464A SKISACK Ski bag S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Headlight wipe/wash/Intensive cleaning S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A XENON-LICHT Xenon Light S549A FUNKUHR Exklusiv-Uhr S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control S624A KOMPLETTVORB. BMW HANDY (SIEMENS) Freisprechanlage für C-Netz S670A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional RDS S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL HiFi System Professional DSP Code Description (interface) Description (EPC) L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature German S902A SONDERKONTROLLE PRESSEWAGEN Special inspection press vehicles S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Delete clear coat S991A STEUERUNG VORSERIE Dummy-SALAPA Code Description (interface) Description (EPC) S202A STEPTRONIC Steptronic S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamic stability control S304A LM RAEDER/ELLIPSOIDSTYLING 60 BMW light alloy wheel, ellips. styl. 60 S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer Code Description (interface) Description (EPC) S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S473A ARMAUFLAGE VORN Armrest front S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lumbar support, driver and passenger S602A BORDMONITOR MIT TV On-board monitor with TV S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Provisions for BMW 6 CD changer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondrusen Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Her er noen bilder Legger ut ett bilde av min andre bil i samme sleng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondrusen Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Kjempeflott bil, og et respektabelt maskineri. Skulle jeg foreslå noe måtte det være lakkering helt ned. Det hadde blitt veldig pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondrusen Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Kjempeflott bil, og et respektabelt maskineri. Skulle jeg foreslå noe måtte det være lakkering helt ned. Det hadde blitt veldig pent. Tusen takk Er megafornøyd med min første BMW Den skal lakkes helt ned ja, og jeg har lyst å sette på en alpina front leppe. Ellers mener jeg den er fin utvendig, det er vel ikke så mye mer enn det som kan gjøres for å en E38 til å se bedre ut Men så jeg er veldig fersk i BMW gamet og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Nydelig E38 i en uvanlig, men elegant farge. Fin 124 du har også. Hvilken motor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Jøss, enda en skikkelig 7-serie med riktig drivstoff her på forumet. Sånt liker jeg! Hva slags frontfanger har du på 124n? Slik har jeg aldri, enda jeg har drevet masse med Mercedes de siste ti årene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Grattulerer med fin e38! Kunne tenkt meg å prøvd den motoren der Å lakkere helt ned gjør mye for utseende på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Jøss, enda en skikkelig 7-serie med riktig drivstoff her på forumet. Sånt liker jeg!Hva slags frontfanger har du på 124n? Slik har jeg aldri, enda jeg har drevet masse med Mercedes de siste ti årene. Drevet masse med MB, men likevel klarer du ikke å se at det er en AMG-fanger? Forøvrig en flott BMW, kunne tenkt meg en dieselåtter selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 AMG deler er ikke å oppdrive for de som driver med fjøsmekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondrusen Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Takk for fine ord Mercedesen har en original AMG fanger Motoren er en 250 Diesel 20v, uten turbo Fargen er Travertine beige og bilen er 99,5% Rustfri og strøken. Det er en 87 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondrusen Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 BMW'en gikk tom for strøm for ett par dager siden, passet dårlig siden jeg skulle ta service på den, å jeg hadde ikke startkabler tilgjengelig. Fikk start på den idag da jeg endelig fant kablene mine, så nå lever den igjen Imorgen skal de taes motorens, bytte olje (9,5l ) og oljefilter. Til uken får jeg forhåpentligvis ny bærearm på høyre side framme, for der er det en foring som er gåen. Å forhåpentligvis dieselfilter og luftfilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 250d er en flott bil. Ikke særlig rask, men en veldig kul bil. Alltid hyggelig å se en strøken gammel Benz rusle rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondrusen Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 250d er en flott bil. Ikke særlig rask, men en veldig kul bil. Alltid hyggelig å se en strøken gammel Benz rusle rundt. Takk for det Det er også en utrolig pålitlig bil, her er det ikke mye som kan gå feil akkurat, å når det først gjør det, er det veldig lett å finne feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå