Sondrusen Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Idag er en gledens dag, og forsåvidt forgårds og igår og. For da fikk jeg endelig norske skilt på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondrusen Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Det har vært noen glade dager nå, fikk nemlig skilt på bilen min på torsdag Har nok fått SV nummer da -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 fikk du ikke zz??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondrusen Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Jeg tenkte faktisk ikke noe på det, før det var forseint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 740D E38 er den peneste motoren å se på faktisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Veldig flott e38 Sondrusen, fint med andre farger en svart og sølv her i landet! Grom motor og sykt dreimoment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondrusen Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Takker og bukker Å det er mer krefter å hente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dieselbayer Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Tør jeg spørre hvor mye du måtte ut med i avgifter? Har veldig lyst på en sånn en selv. Regner med du endte med alternativ tollberegning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Gratulerer med skilter! Dette er en fantastisk bil! Perfekt kombo motor/kaross Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå