Nytern Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Siden jeg har handla en bil til og 1-serien enda står her lar jeg skjebnen bestemme hvilken bil som ryker.. Her kan du være med på å bestemme min bilfremtid! Bilen er en helt original -87 pre-fl 324d sedan med automat og takluke. Den er komplett - toppdeksel og radiator. Den er dessuten veldig bra for rust, gått her i gokk mesteparten av livet sitt.. Bilder av bil og rust kommer ved interesse. Har kikka under gulvteppet, der stod det faktisk veldig bra til Denne har altså veiva m20-folket ønsker seg. Kjempebil mtp prosjekt da man allerede har en m21 å plukke deler av. Pris: 10.000,- Jeg er prutbar ved _kjapp_ avgjørelse. Papirer er i orden! Utstyrsliste: VIN WBAAE210200892281 Type code 1521 Type 324D (EUR) E series E30 () Series 3 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M21 Displacement 2.40 Power 0 Drive HECK Transmission AUT Colour ZINNOBERROT (138) Upholstery (0251) Prod.date 1987-05-18 Options Code Description (interface) Description (EPC) S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Slide/tilt sunroof, manually operated S611 BMW BAVARIA MONO II S680A RADIOANTENNE MANUELL Radio antenna, manual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleminem Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 har du bilde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Slenger ut de jeg har straks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Jeg håper jo at E87 blir solgt før denne mtp at denne egentlig skulle inn i varmen for en vintermakeover snart.. Slenger E87 på Finn i kveld, så får vi se hvem som blir solgt først Tar bedre bilder ved seriøs interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Kan også byttes i noe som tar mindre plass + kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Ved ultrakjapp avgjørelse går bilen for 8500. Ser strøken bakfanger går for 2500,- her inne så det må da være interesse for bilen for denne prisen? Ja, bakfangeren er forresten veldig pen! Bakfanger 2000? Frontfanger 2000? Dieselpumpe 1500? Stor dynamo 750? Baklykter 500? Svart gulvteppe 500? Veiv 3500? Oljepumpe 500? Bunnpanne i stål 1000? Lykter foran 1000? Vrakpant 2000 and the list goes on.. and on Veldig mye fine pre fl deler på denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Bud? Hvis ingen melder sin interesse for hele bilen kommer jeg til å selge den i deler. Det er litt synd isåfall, mtp hvor ok karosseriet er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Får friste litt da! Se så fine fangere! Og lykter! Har pirka litt på den gamle damens bakende, ikke gravrust i de flekkene du ser her. Frontfangeren er like vakker.. Her ser man den værste bulken og.. Har ikke prøvd å slå den ut. Kjapt gjort å montere inn setene igjen, planen var å rense teppet/inspisere gulvet for rust. Gulvet ser ihvertfall bra ut, teppet likeså. Trenger bare en vask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Opp! Noe interesse, ingen definitive napp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Da kommer siste pris! Den er 7500,- Førstemann/kvinne til mølla. Egentlig rimelig dumt å selge den så rimelig mtp hva deleverdien er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Årh.. Den perfekte bruksbil - synd det er for langt borte! :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Men..Er det virkelig for langt borte? Fiiiin tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Hmm. Hvordan er det med eu-kontroll og årsavgift? Selges den kjørbar? Altså med interiør, radiator og toppdeksel montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Isåfall hadde jeg glatt beholdt den selv Den hadde ihvertfall ikke gått for usle 7500,-! Kan montere inn interiør igjen, det er fort gjort.. Værre med toppdeksel og radiator, dette er deler jeg ikke har. Den har vært avregga i 4-5år, stått inne inntil jeg overtok den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Dro frem bilen og tok masse bilder i stad. Bilen er i mine øyne eksepsjonelt bra mht rust! Bilder kommer ila kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå